آرسنال شنبه شب موفق شد تا در ديدار تيمش در هفته يازدهم رقابت هاي ليگ برتر با نتيجه 2-5 از سد ميهمانش تاتنهام عبور کند. درپايان اين بازي، ونگر از برد تيمش راضي و خوشحال بود و در کنفرانس خبري در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

   ونگر درمورد امانوئل آدبايور، بازيکن سابق تيمش که حالا پيراهن تاتنهام را برتن مي کند و درجريان اين بازي با دريافت کارت قرمز از زمين مسابقه اخراج شد،صحبت کرد. به گزارش گل به نقل از آرسنال دات آي آر، دراينجا مي توانيد متن صحبت هاي ونگر را مطالعه کنيد:

*در مورد عملکرد…

 تاتنهام شروع خوبي داشت،ما کمي عصبي بوديم و گل را زماني دريافت کرديم که خط دفاعي در تنظيم جايگيري دچار اشتباه شد. آنها براي زدن گل دوم نيز شانس داشتند،مانند بازي فصل گذشته،اما نقطه عطف آرسنال با اخراج آدبايور شکل گرفت.

 *در مورد کارت قرمز…

 اين مطمئنا روند بازي را تغيير داد زيرا آدبايور شروعي خوب داشت ،او سرزنده بود.برداشتي که من از صحنه داشتم اين بود که جريمه آن تنها کارت قرمز بود،نه کارت زرد و نه هيچ چيز ديگر.فکر نمي کنم زماني که او اخراج شد آنها بازي را برنده شده بودند.

 *در مورد پاسخ قدرتمند آرسنال…

 ما به بازي برگشتيم و چيزي که مي خواستيم اين بود که بازي را ببريم.هميشه بازي برابر 10 نفر آسان نيست.ما حتي زماني که 10 نفره بوديم بازي رابرده ايم.فکر مي کنم حتي اين موضوع باعث دشوارتر شدن بازي مي شود زيرا آنها مي توانند دفاعي تر کار کنند و منتظر ما باشند.اما ما در خطوطمان با کيفيت بوديم و بسيار سريع توپ را به حرکت در آورديم و موقعيت ايجاد کرديم.کارهاي انفرادي تهاجمي فوق العاده اي وجود داشت.در نيمه دوم مي توانستيد ببينيد هنوز اعتماد به نفس کاملي نداشتيم،اميدوارم اين نتيجه به ما کمک کند.

 *در مورد آدبايور…

 او واکنش خود را کنترل کرد،گاهي اوقات بازيکنان زماني که در زمين نا اميد هستند اين نوع واکنش را از خود نشان مي دهند،در اين مورد او اينگونه نبود.من فکر مي کنم او شروع بسيار خوبي داشت.من بازي هفته قبل او را در برابر من سيتي تماشا کردم و صادقانه بگويم او بازي برجسته اي انجام داد.او هرچقدر براي تيمهاي بيشتري بازي مي کند بازي اش فوق العاده تر مي شود،زيرا در مقابل تيمهاي سابقش قرار مي گيرد.

 * در مورد ادعاي ويلاس بواس در رابطه با تسلط بر بازي…

 اگر تيم حريف از ابتدا تا انتهاي بازي،آن را در کنترل داشته باشد و سپس ما با نتيجه 5-2 پيروز بازي باشيم،آن وقت براي من اين زياد مهم نيست.

 *در مورد شباهت به 5-2 فصل قبل…

 در اين فصل با گرفتن دو نتيجه مقابل شالکه و منچستر يونايتد احساس مي کنم اعتماد به نفسمان فوق العاده کم شده بود.و به خاطر اينکه ما تيمي هستيم که بازي تهاجمي را دوست داريم،هنگامي که اعتماد به نفسمان کم شود،بلافاصله بازي تان افت پيدا مي کند.براي ما مهم بود که به نتايج مثبت باز گرديم،به سطح خودمان برگرديم.اين تيم چيزي خاص دارد-آنها مي خواهند بازي خوبي به نمايش بگذارند و کيفيت آن را نيز دارند.ما بايد در بازيهايمان ثبات پيدا کنيم و زمان بيشتري نياز داريم بر روي آن کار کنيم.اما چيز خاصي در تيم وجود داشت.همانطور که همه شما بارها در نشريات نوشته ايد ما در بين تيمهاي بالا نشين نيستيم،بنابراين فرصت زيادي براي بهتر شدن نداريم و بايد اين اتفاق سريعا بيفتد.

 *در مورد اينکه زماني که بازي 4-2 شد،تيم مضطرب بود…

 اين به شما نشان مي دهد که تيم مي خواهد از يک نتيجه خوب اطمينان پيدا کند.

 * در مورد عملکرد ولکات…

 به نظر من او در حال انجام بازيهاي خوبي است.ذهنيت من در مورد او هنوز تغيير نکرده است.هميشه گفته ام که مي خواهم او را حفظ کنم.و مي خواهيم تلاش کنيم تا به توافق برسيم.ما هنوز موفق به اين کار نشديم اما مذاکرات را ادامه خواهيم داد.او مانند کسي که مي خواهد تيم را ترک کند بازي نمي کند و من مانند کسي که مي خواهد برود با او برخورد نمي کنم.زيرا او براي ما بازي مي کند.

 *در مورد درک ولکات و ژيرود.

 ژيرود در خط حمله ما براي گلزني حضور دارد.او به نوعي مهاجم مرکزي ما است.او در محوطه جريمه حضور دارد،بنابراين شما بيشتر تشويق مي شويد تا توپ را براي او سانتر کنيد.

 *در مورد عملکرد کاسورلا و ويلشر…

 کاسورلا برجسته بود.اين به شما نشان مي دهد که بهترين تمرين سفر به پاناما و بازگشت است.

 *در مورد عملکرد اوگو لوريس…

 فکر مي کنم او خوب بازي کرد.صادقانه او چند بار دروازه را نجات داد.خروج هايي دقيق و قاطع داشت.و بسيار سريع و قاطع بود.شما نمي توانيد او را مقصر گل خوردن بدانيد.او کمي بد شانس بود،مخصوصا در مورد گل پودولسکي،چه کسي مي توانست آن را بگيرد؟در مورد گلها او را مقصر نمي بينم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)