کرانچیار کارنامه خوبی دارد/بازی با مس جذاب نخواهد بود
مرجع خبری پرسپولیس : كريم باقري هميشه سعي دارد با حرف هايش حاشيه هاي پرسپوليس را جمع و جور كرده و به هواداران اين تيم نويد يك فصل خوب را بدهد. كاپيتان پرسپوليس در آستانه شروع ليگ در مورد مسائل مختلف حرف مي زند.

pnnc: انتخاب كريم باقري به عنوان برترين هاي اخلاق واقعا انتخاب جالبي بود. در مورد مراسم بيشتر توضيح مي دهيد؟
 اميدوارم بتوانم از اين مسووليت مهم كه عنوانش را به يدك مي كشم به نحواحسن برآيم. مراسم هم مراسم خوبي بود كه با حضور چهره هاي مطرح ايران برگزار شد و خوشحالم كه بين برترين هاي اخلاق، راي ها به من اختصاص داده شد. به اعتقاد من حالا بيشتر بايد مراقب رفتار و برخوردهايم باشم چون الان بار مسووليتم سنگين تر از قبل شده و اميدوارم بتوانم از اين امتحان سربلند بيرون بيايم.

pnnc: اوضاع فعلي پرسپوليس را چطور مي بيني؟
وضعيت خوب است و آخرين برنامه ها و كارهاي تاكتيكي مان را در حضور سرمربي و ساير كادرفني پشت سر مي گذاريم. خدا را شكر تيم در مجموع وضعيت قابل قبولي دارد و اميدواريم تا شروع بازي هايمان به شرايط ايده آل برسيم.

pnnc: به نظر شما پرسپوليس به لحاظ هماهنگي بين نفرات جديد و قديم مشكلي ندارد؟

 البته اگر تمريناتمان را زودتر شروع مي كرديم و سرمربي زودتر معرفي مي شد خيلي بهتر بود ولي الان هم شرايط مان خوب است و ما مي توانيم با برگزاري چند بازي دوستانه ديگر به مرز آمادگي صددرصد نزديك تر شويم. به هر حال الان صحبت از گذشته فايده اي ندارد و بايد از فرصت هاي باقي مانده نهايت استفاده را ببريم. به لحاظ هماهنگي بين نفرات هم بايد بگويم درست است اسكلت تيم از فصل قبل تغييرات زيادي داشته اما اكثر بازيكناني را كه گرفته ايم به لحاظ تجربه جزء نفرات اصلي و با تجربه تيم هاي سابق شان به حساب مي آيند، پس نبايد زياد  نگران تغييرات يا پايين آمدن ميانگين سني تيم بود.

pnnc: شايد مساله اي كه تا پايان فصل از ذهن هواداران پاك نشود جدايي ناگهاني چند مهره اصلي و محبوب تيم است مثل جدايي علي كريمي، پژمان نوري، مازيار زارع و…

بالاخره در همه تيم هاي بزرگ دنيا اين اتفاقات رخ مي دهد و بايد آن طوري برخورد كرد كه براي تيم مشكلي ايجاد نشود. اگر به تمامي اسم ها توجه كنيم معلوم مي شود اين نفرات جزء بازيكنان خوب ما بودند كه بنا به دلايلي كه براي خودشان محترم بوده و بايد براي ديگران هم قابل احترام باشد از تيم جدا شده اند و مسلما تا پيدا شدن مهره هاي جانشين بايد به كاردفني فرصت داده شود تا خلاء آنها در طول فصل احساس نشود. انشاءا… اين كار هرچه سريع تر و در حداقل زمان ممكن صورت بگيرد تا مشكلي از اين بابت پيش نيايد.

pnnc: پيش از شروع فصل و آغاز تمرينات يكسري مسائل مانع از حضور پررنگ تان در تمرين شد.حل مشكلات به كجا انجاميد؟

هنوز مشكلاتي كه گفتيد به قوت خودش باقيست و حل نشده ولي با توجه به نزديك شدن شروع فصل تصميم گرفتم ديگر به آن فكر نكنم و حل  آن را به مسوولان باشگاه بسپارم و منتظر تحقق وعده هاي آنها باشم. درحال حاضر تمام فكر و ذكرم را معطوف تمرين كرده ام و مي خواهم براي شروع فصل تمركز لازم را داشته باشم.

 
pnnc: از نظر بدني و جسمي براي شروع فصل در چه وضعيتي هستيد؟

 مشكلي وجود ندارد.10 روزي است كه در تمرين حضور مداوم دارم و خودم را براي شروع فصل آماده كرده ام و فكر نمي كنم به لحاظ بدني مشكل خاصي داشته باشم.
 
pnnc: حضور كرانچار و آغاز به كارش در پرسپوليس به گونه اي است كه بتوان به آينده پرسپوليس اميدوار بود؟

كرانچار مربي خوبي است كه به لحاظ كارنامه قبلي اش نتايج قابل قبولي را كسب كرده. به هر حال در مورد او و عملكردش در پرسپوليس نمي توان از الان اظهارنظر كرد. مربيان بزرگ دنيا در تيم هاي مطرح دنيا هم نياز به زمان دارند تا اولا تيم و نفرات آن را به لحاظ توانايي فني شناسايي كنند و بعد از آن تاكتيك هاي موردنظر خود را به تيم منتقل كنند. به هر حال به لحاظ زماني كرانچار خيلي دير در پرسپوليس فعاليتش را شروع كرد و فرصت زيادي را براي شناخت بهتر از تيم از دست داد. با اين حال نبايد نااميد بود و از همين آغاز فصل آيه ياس خواند. بايد به او فرصت داد و بعد از آن در مورد او و هنر مربيگري اش قضاوت كرد.

pnnc: در بازي افتتاحيه ليگ نهم پرسپوليس در كرمان ميزبان مس است. پيش بيني كريم باقري در مورد نتيجه اي كه در اين ديدار رقم مي خورد، چيست؟

فوتبال اصلا قابل پيش بيني نيست و نمي شود قبل از بازي قاطعانه در مورد نتيجه صحبت كرد.همانطور كه مي دانيد اين هفته، هفته اول ليگ است و نتيجه ديدارهاي هفته هاي اول براي همه تيم ها مهم و حياتي است. هميشه در هفته هاي اول تيم ها بيشتر از اينكه دنبال بازي قشنگ باشند و روي نكات فني و تاكتيكي تكيه كنند  فكر و ذكرشان، نتيجه خوب و پيروزي است· پس نمي توان حدس زد بازي هاي هفته اول، بازي هاي جذابي نباشد كه بازي پرسپوليس و مس هم از اين قاعده مستثني نيست./ با همه اين حرف ها اميدوارم بتوانيم با پيروزي و سه امتياز در دشت اول موفق و سربلند باشيم و در شروع استارت پرقدرتي داشته باشيم.

pnnc: براي قهرماني در ليگ نهم قولي به هواداران پرسپوليس نمي دهي؟

 من نه اهل شعار دادن هستم نه اينكه قول ژوچ بدهم. فقط مي گويم تمام تلاش مجموعه باشگاه از راس هرم تا رده هاي بعدي آن، اين است كه يك تيم منسجم و پرقدرت را در ليگ نهم روانه رقابت ها كنيم كه اين تلاش ها در سايه حمايت هواداران تكميل مي شود.آنها مثل هميشه با اتحاد و همدلي بدون توجه به مسائل حاشيه اي و كساني كه قصد دارند در پرسپوليس چند دستگي به وجود بياورند بايد از تيم حمايت كنند، ما هم تمام تلاش مان را به كار مي گيريم تا ناكامي سال قبل و محبت آنها را جبران كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)