سرمربی منچستریونایتد به تمجید از ستاره سابق تیمش پرداخت و فاش کرد گرچه دوست دارد وی را به تیمش بازگرداند اما کاپیتان تیم ملی پرتغال غیرقابل خرید است.

الکس فرگوسن می‌گوید گرچه دوست دارد کریستیانو رونالدو به باشگاه برگردد اما ستاره رئال مادرید در حال حاضر قابل خرید نیست.

 

کاپیتان تیم ملی پرتغال اخیرا به تمجید از الکس فرگوسن پرداخته و فاش کرد که دلش برای مربی سابقش تنگ شده است.

 

رونالدو در تابستان 2009 به مبلغ 80 میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست و از آن پس رکورد 165 گل در 162 بازی را به ثمر رساند.

 

الکس فرگوسن تأیید کرد که بازگشت وی به تیم ایده‌آل خواهد بود اما احتمال پرداخت چنین پولی برای جذب وی به شدت کم است.

 

وی در این باره اظهار داشت: دوست دارم فکر کنم که چنین چیزی ممکن است اما تصور نمی‌کنم شدنی باشد. شما دارید درباره مبلغ غیرقابل باوری صحبت می‌کنید.

 

سرمربی منچستریونایتد ادامه داد: شما فکر می‌کنید ارزش وی چه‌قدر خواهد بود؟ او واقعا غیرقابل خرید است. چه کسی می‌تواند از پس هزینه خرید وی بربیاید؟

 

وی اضافه کرد: وی قطعا ارزش خوبی برای مادرید دارد؛ همیشه می‌خواست برای آنها بازی کند. این رویای کودکی او بود. نمی‌گویم که رونالدو برای همیشه در این تیم می‌ماند؛ کسی نمی‌داند. از کجا می‌‌دانید که برای بازگشت وی برنامه نریخته باشیم؟

 

سرمربی شیاطین سرخ با مقایسه رونالدو با بهترین ستارگانی که منچستر داشته، خاطرنشان کرد: او بازیکنی خارق‌العاده‌ و یکی از بهترین‌ها است. ما مجموعه‌ای از بازیکنان بزرگ داریم و رونالدو را می‌توان با هر یک از آنها مقایسه کرد.

 

وی افزود: گرچه او استعدادی طبیعی دارد، اما از بسیاری جهات خودش را می‌سازد. او به شدت تمرین می‌کرد و از این نظر کمی به اریک کانتونا شبیه است و پل اسکولز نیز همین طور است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)