مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دستورالعمل ويژه‌اي را براي بازيكنان پرسپوليس در اولين بازي ليگ برتر مقابل مس كرمان در نظر گرفته‌ام.

زلاتكو كرانچار در آستانه‌ي شروع اولين هفته نهمين دوره‌ي مسابقات فوتبال ليگ برتر، پيرامون آخرين وضعيت آمادگي تيم پرسپوليس، اظهار كرد: شرايط خوبي داريم و در مدت كوتاهي كه تمرينات بازيكنان اين تيم را زير نظر داشتم، انگيزه و قابليت پيشرفت بالايي را در آنها ديدم. البته پرسپوليس و شرايط فني بازيكنانش با آنچه كه مي‌خواهم هنوز فاصله دارد و تلاش خواهم كرد از حضور بازيكنان جديد و جوان بسياري كه در اين تيم وجود دارد، به بهترين شكل استفاده كنم.

وي افزود: نمي‌توانم بگويم كه اكنون صددرصد آماده هستيم اما، بازي تداركاتي كه مقابل پيكان برگزار كرديم، من را نسبت شرايط فعلي و پتانسيل دروني بازيكنان اميدوار ساخت. با ارزيابي وضعيت پرسپوليس طي 14 روز گذشته، انتظار حضور موفقي از اين تيم حتي در شروع مسابقات ليگ دارم.

كرانچار گفت: بازيكنان پرسپوليس در تمرينات پاسخ خوبي به اعتمادهاي من داده‌اند و مي‌دانم با وجود آنكه بازيكنان و مهره‌هاي نامي و شناخته‌شده‌تري نسبت به ديگر مدعيان اصلي ليگ نداريم اما، همين بازيكنان از قدرت بالايي برخوردار هستند. اكنون با وجود جدايي علي كريمي از اين تيم، روحيه بازيكنان ديگر كمتر نشده و انگيزه آنها روز به روز در تمرينات افزايش پيدا مي‌كند. مطمئنم نفرات فعلي ما به زودي به بازيكنان بزرگي تبديل مي‌شوند كه خلاء كريمي و ديگر مهره‌هاي سرشناس جدا شده پرسپوليس را به راحتي پر مي‌كنند. درباره كريمي هم مي‌توانم بگويم كه بايد به بازيكنان حق بدهيم كه خود تيم آينده‌شان را انتخاب كنند.

وي در ارزيابي‌اش از اولين حريف پرسپوليس در هفته‌ي اول ليگ يعني مس كرمان گفت:

 در اين مدت تا حدودي نسبت به شرايط و سابقه تيم مس آشنا شده‌ام. آنها فصل گذشته در رده‌ي سوم ليگ و بالاتر از پرسپوليس در جدول ايستادند و سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را نيز كسب كردند. به طور طبيعي مسوولان اين تيم براي حضور در رقابت‌هاي آسيايي تيم‌شان را تقويت كرده‌اند و با بررسي‌هايي كه داشتم، آنها اكنون به لحاظ تركيب بازيكنان، شرايط خوبي دارند. با مشاهده بازي‌هاي تداركاتي اخير مس، به طور نسبي بازي آنها را آناليز كرده و نكات فني مثبت و منفي ديده‌ام كه البته نمي‌توانم آنها را براي كسي بازگو كنم. من براي اولين بازي پرسپوليس در ليگ مقابل مس، دستورالعمل‌هاي ويژه‌اي را براي بازيكنان درنظر گرفتم كه اطمينان دارم در آن مسابقه موفق مي‌شويم.

وي با اشاره به عملكرد دستيارانش در پرسپوليس از جمله احمدرضا عابدزاده، تصريح كرد: مربيان و دستياران خوبي در اين تيم دارم كه وظايف شان را طبق برنامه انجام مي‌دهند. همچنين به رغم برخي انتقادهايي كه از عابدزاده شنيدم، او را مربي خوبي ديدم كه تمريناتش مناسب بود. همچنين دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس كه فكر مي‌كنم از بهترين دروازه‌بان‌هاي ايران باشند، از عملكرد او راضي هستند. اين مساله براي من كافي است و مشكلي با كار كردن كنار او ندارم.

كرانچار درباره اظهار نظر عباس انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبني بر اينكه وي با مشاهده اوضاع و ارزيابي شرايط اين تيم، مسووليت قبول كرده و قول موفقيت داده است، نيز گفت: درست است؛ من از نزديك وضعيت نسبي پرسپوليس را ديدم و با ارزيابي سطح فني بازيكنان اين تيم و امكانات باشگاه، سرمربيگري پرسپوليس را پذيرفتم. فكر مي‌كنم تصميم اشتباهي نگرفتم و با اطلاعاتي كه از وضعيت فوتبال باشگاهي در ايران كسب كردم، اين تيم مي‌تواند با پشتوانه تماشاچيان و بازيكناني كه دارد، امسال فصل خوبي را پشت سر بگذارد.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه با حواشي فوتبال ايران و فشارهاي ناشي از سرمربيگري تيم بزرگي چون پرسپوليس، چطور كنار مي‌آيد، به ايسنا گفت: در اين مدت كوتاه تا حدودي نسبت به اين حواشي آشنا شدم و البته حرف خاصي نمي‌توانم بزنم. سعي مي‌كنم به حواشي فوتبال ايران اهميتي ندهم و نظري درباره آن ندارم و حتي پاسخ دادن به مسايل نامربوط كه در حيطه وظايفم و فوتبال نقشي ندارد باعث عصبانيتم مي‌شود. مردم و طرفداران پرسپوليس بايد بدانند كه من تنها براي انجام يك كار خوب و سرمربيگري تيمشان به اينجا آمده‌ام، پس اين مساله ارتباطي به زندگي شخصي فردي ندارد. مسووليت‌هاي ما تعريف شده است، لذا نبايد به حريم خصوصي زندگي افراد وارد شويم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)