مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم چرا سرمربي مس، مربيان كروات را ترسو خوانده،‌ اما جواب او را در زمين خواهيم داد.

توميسلاو ايكوويچ تصريح كرد: از مس كرمان و مظلومي شناختي ندارم اما تعجب مي‌كنم كه چطور او كروات‌ها را ترسو خوانده است. قصد داريم زياد حرف نزنيم و در زمين جواب او را بدهيم.
وي افزود: از تمرينات پرسپوليس راضي هستم اما دوست ندارم زود قضاوت كنم چون تاكتيك‌هايي براي پرسپوليس برنامه ريزي شده است كه به مرور زمان جواب خواهد داد.
اين مربي تاكيد كرد: خوشحالم كه قراردادي دوساله با يك تيم بزرگ ايراني امضا كردم و اميدوارم تا زماني كه كرانچار در ايران باشد در كنار او باشم.
ايكوويچ گفت: هيچ كدام از مربيان دنيا وقتي سرمربي و دستيار مي‌شوند دوست ندارند حتي يك امتياز هم از دست بدهند. با توجه به اينكه مي‌گويم شناخت مان كم است اما به هيچ عنوان به فكر از دست دادن امتياز نخواهيم بود و برد هدف اصلي ما است.
دروازه‌بان سال‌هاي دور يوگسلاوي يادآور شد: معتقدم دروازه‌بانان مي‌توانند بهترين مربيان جهان باشند و اين مورد را سابقه نشان داده است. چون يك دروازه‌بان با آرامش بيشتري هميشه زمين را تحت نظر دارد و بيشتر مي‌تواند با كارهاي تاكتيكي آشنا شود. با توجه به اينكه ساليان زيادي در كرواسي در تيم‌هاي بزرگ و تيم ملي حضور داشتم تجربه خوبي دارم.

ايكوويچ خاطرنشان كرد: كار با پرسپوليس شهامت مي‌خواهد اما شادي من پس از حضور چند روزه‌ام در ايران زماني تكميل مي‌شود كه به هدف خود در بازي اول مقابل مس كرمان برسيم.
ديدار مس و پرسپوليس در هفته اول ليگ برتر ساعت 19:30 فردا برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)