ستاره رئال مادريد که خود 6 فصل براي شياطين سرخ به ميدان رفت، معتقد است که سيتي نمي تواند از عنوان قهرماني اش دفاع کند.

کريس رونالدو، ستاره رئال مادريد، معتقد است در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر، منچستريونايتد مي تواند با پشت سر گذاشتن رقيب همشهري بار ديگر عنوان قهرماني را به دست بياورد.

 سيتي فصل گذشته با پيروزي در ديدار پاياني فصل گذشته مقابل کوئينزپارک رنجرز عنوان قهرماني را به دست آورد اما رونالدو که خود 6 فصل براي شياطين سرخ به ميدان رفت، معتقد است که سيتي نمي تواند از عنوان قهرماني اش دفاع کند.

 به گزارش گل، او در گفتگو با ديلي ميل گفت:" به نظر من، ليگ برتر جلو تر از لاليگا، رقابتي ترين ليگ دنياست. بازيکنان فوق العاده زيادي در اين رقابت ها حضور دارند و رقابت در اين ليگ بسيار جذاب و تماشايي است. من بازي هاي ليگ برتر را هر هفته در خانه تماشا مي کنم.

 فکر مي کنم منچستريونايتد اين فصل بار ديگر قهرمان خواهد شد."

 رونالدو چند روز قبل براي ديدار مقابل سيتي به انگليس برگشت و ديداري نيز با فرگوسن داشت اما تاکيد کرد با او در مورد بازگشت به ليگ برتر صحبت نکرد.

 " من با او صحبتي در مورد بازگشت به منچستريونايتد نداشتم. ما تنها در مورد شرايط تيم هاي مان صحبت کرديم. ما از ديدن هم خيلي خوشحال شديم.

 بازگشت به منچستر بسيار لذت بخش بود. وقتي به فرودگاه رسيديم، من خيلي خوشحال بودم. من روزهاي خوبي در منچستر داشتم و ديدن دوباره هواداران بسيار خوب بود. هميشه از بودن در منچستر احساس خوبي پيدا مي کنم."

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)