مربي باتجربه پرتغالي به انتقاد از باشگاه رئال و شاگردانش پرداخت و گفت: «اگر استپانک34ساله هر سه روز درميان يک بازي برگزار مي کند،چرا ما نتوانيم 4شنبه و شنبه بازي کنيم.»

  ژوزه مورينيو مربي پرتغالي رئال مادريد بعد از باخت شنبه شب تيمش مقابل لوانته به انتقاد از سران باشگاه مادريدي، بازيکنانش و البته داور بازي پرداخت. او عليه سران رئال گفت:« فقط اين من هستم که در مورد همه چيز حرف مي زنم و شخصيت بد داستان مي شوم.» انتقاد مورينيو عليه داور بازي اين بود:« داور دو اشتباه بزرگ مرتکب شد.» و درنهايت انتقاد او از بازيکنانش هم به اين نحو بود که :«بتيس تيم برتر ميدان بود.»

 به گزارش گل، در اينجا مي توانيد متن صحبت هاي آقاي خاص که در روزنامه آ.اس منتشر شده را بخوانيد:

*استراحت بيشتر براي بازيکنان بارسلونا: اين کاملا روشن و واضح است که تيمي که 4 شنبه بازي مي کند، نبايد بازي ليگش را در روز شنبه برگزار کنند. اين بقيه هستند که کنترل برنامه بازيهاي جدول را در دست دارند ولي هميشه اين من هستم که گله گذاري مي کند و حرف مي زند. دقيقا مثل بازي با منچسترسيتي که فقط من به انتقاد از داور پرداختم. هميشه اين من هستم که بايد شخصيت بد داستان شوم.

 *بدون عذرخواهي: ما در مورد بازيکنان حرفه اي سطح اول دنياي فوتبال حرف مي زنيم که زماني که بيش از حد عادي خسته هستند بايد کيفيت هاي ديگري مقل توان رواني و روحيه فداکاري شان را رو کنند. زماني که استانک را ديدم که با 34 سال سن هر سه روز درميان، در طول هفته 3 بازي در جام ديويس انجام مي دهد، فهميدم که هدف او قهرماني است و مي خواهد براي کشورش يک جام به دست بياورد. به همين خاطر هم فکر مي کنم که بازيکنان 23، 24 يا 26 ساله من هم مي توانند در روزهاي 4شنبه و شنبه بازي کنند.در ورزش روي قلب هم حساب باز مي شود و فقط بحث پاها نيست

 *شروع خوب: زماني که شما مي گوئيد که ما بازي را خوب شروع کرده ايم واقعا به رئال لطف داريد.عملکردما در ابتداي بازي کمي بهتر از بازي اي بود که بعد از آن شاهدش بوديم. من سعي مي کنم عادلانه قضاوت کنم و زماني که تيمم مي بازد، به دنبال بهانه جويي نيستم.

 *داوري بازي: من به بازيکنان بتيس تبريک گفتم، چون تمام آنچه در توانشان داشتند را به نمايش گذاشتند و از همان دقيقه اول تا پايان بازي با روحيه فداکاري تمام مبارزه کردند. آنها مقصر گل مردود بنزما و يا خطاي پنالتي کاملا واضح در دقايق پاياني برروي يکي از بازيکنان ما که گرفته نشد نيستند. بتيس بهتر از رئال بازي کرد و بيشتر از ما جنگيد. هرچند که از لطف هاي اشتباهات داوري بهره برد ولي بتيس شايسته برد در اين بازي بود.

 *هواداران بتيس: آنها هفته سختي را پشت سرگذاشتند.چون با بازيکنان تيمشان هم به مشکلاتي برخورده بودند ولي مي دانستند که هوادار بودن يعني چه و طرفدار بتيس بودن يعني چه. آنها به تيمشان درمسير کسب اين برد کمک کردند و از اين واقعا خوشم آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)