مربي تيم فوتبال صباي قم گفت: فدراسيون فوتبال صمُ بکم در خدمت سرمربي تيم ملي است و حتي خواسته‌هاي نادرست "کارلوس کي‌روش" را هم اجرا مي‌کند.

 محمود فکري در خصوص شکست صبا برابر سايپا تصريح کرد: هر دو تيم بازي خوبي به نمايش گذاشتند ولي اشتباه داور در اعلام پنالتي به سود سايپا کار را خراب کرد. در واقع داور سه امتياز را به حريف تقديم کرد. بعد از گل هم تا آمديم نتيجه را جبران کنيم روي يک ضد حمله گل دوم را دريافت کرديم.

به گزارش مهر، وي افزود: بعد از بازي به صمد مرفاوي گفتم به خاطر عدم اطمينان از تصميم داور درباره پنالتي صحبت نکند. با اين حال بعد از اين ديدار بارها فيلم بازي را ديدم و کاملا مشخص بود که داور در اعلام پنالتي اشتباه کرده است.

مربي تيم فوتبال صبا يادآور شد: روند اشتباهات داوري هميشه به ضرر ماست. دوست داريم در اين اشتباهات داوري، چند اشتباه هم به نفع ما باشد! وقتي سوت داوران هميشه به ضرر يک تيم است آدم را به شک مي‌اندازد و ديگر نمي‌توان اسم آن را اشتباه گذاشت.

 فکري با انتقاد از تصميم کارلوس کي‌روش براي تعطيل کردن ليگ يادآور شد: شک نکنيد تعطيلات ليگ به ضرر فوتبال ايران است. بازيکنان با انجام مسابقات ليگ بيشتر آماده مي‌شوند تا با حضور در اردوهاي بلند مدت. به نظرم اردوهاي اينچنيني در دنيا منسوخ شده است چون بازيکنان را بيشتر از يک هفته در اردو نگه نمي‌دارند.

وي ادامه داد: همه مسئولان فدراسيون صُم بکم در اختيار کي‌روش هستند. چيزهايي که سرمربي تيم ملي به درستي اعلام مي‌کند بايد اجرايي شود ولي نبايد اينطور باشد که حتي برنامه‌هاي اشتباه و نادرست کي‌روش را هم عملي کنند.

فکري در بخش ديگري از صحبت‌هايش درخصوص احتمال جدايي محسن خليلي از صباي قم يادآور شد: هنوز تصميم گيري خاصي درباره جدايي بازيکنان گرفته نشده است. با اين حال هر بازيکني که دلش با تيم نباشد از جمع ما جدا خواهد شد. خليلي هم کاري را که بايد براي متقاعد کردن ما انجام بدهد، انجام نداده است. محسن خودش علاقه‌اي ندارد در صبا بماند.

وي در پايان از حضور صادق ورمرزيار در صبا اظهار بي اطلاعي کرد و گفت: من چيزي در اين خصوص نشنيده‌ام. صادق از دوستان خوب ماست ولي فکر نمي‌کنم مربي ديگري به کادر فني صبا اضافه شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)