فرایبورگ در هفته چهاردهم بوندس لیگا میزبان بایرن مونیخ بود که با نتیجه 2 بر 0 بازی را به میهمان خود واگذار کرد تا بایرن قهرمانی نیم فصل را سه هفته زودتر جشن بگیرد.

گل؛ فرایبورگ در هفته چهاردهم بوندس لیگا میزبان بایرن مونیخ صدرنشین بود. باواریایی ها با حساب نتایجی شالکه و بوروسیا دورتموند در بازی های شب گذشته کسب کرده بودند با این پیروزی می توانستند در سه هفته مانده به پایان نیم فصل قهرمانی در نیم فصل را جشن بگیرند.

در دقایق نخست نیمه اول بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد که توماس مولر آن را وارد دروازه فرایبورگ کرد تا مونیخی ها با خیالی آسوده تر بازی را ادامه دهند شرایط برای تیم میزبان سخت تر هم شد اخراج دقیقه 18 فالو دیاگنه فرایبورگ را 10 نفره کرد. نیمه اول بازی با برتری 1 بر 0 بایرن به پایان رسید.

بازیکنان با تجربه بایرن به خوبی نیمه دوم را به حفظ توپ پرداختند تا با همین یک گل برتری زمین بازی را ترک کنند تعویض های یوپ هاینکس و ورود آناتولی تیموشک نیز تا حدودی برای حفظ نتیجه و استحکام کمربند میانی زمین بایرن بود.

اما تیموشک موفق شد 15 دقیقه پس از تعویض در دقیقه 79 روی پاس توی عمق عالی فیلیپ لام گل دوم بایرن را به ثمر رساند تا خیال یوپ هاینکس و هواداران مونیخی را آسوده کند.

 بایرن مونیخ با این پیروزی 37 امتیازی می شود و در سه هفته مانده به پایان نیم فصل نخست قهرمانی خود را مسجل می کند.

در دیگر مسابقات این هفته نتایج زیر به دست آمد که در مهم ترین بازی لورکوزن با 4 گل وردربرمن را در خانه خودش در هم کوبید:

مونشن گلادباخ 2-0 ولفسبورگ
اشتوتگارت 2-1 آگزبورگ
وردربرمن 1-4 بایرلورکوزن
نورنبرگ 4-2 هوفن هایم

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)