مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: بازی با پرسپولیس جوانمردانه و جذاب می‌شود.

فارس ؛ محمدحسین جعفری در مورد شرایط تیم تراکتورسازی تبریز گفت: خودمان را برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده می‌کنیم. متأسفانه در سه بازی گذشته نتایج خوبی کسب نکردیم. در این مدت افت محسوسی داشتیم و تلاش می‌کنیم تا در بازی با پرسپولیس با کسب یک نتیجه مناسب به روند خوبمان بازگردیم.

وی در مورد دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم از باشگاه‌های باشخصیت و پرهوادار فوتبال ایران هستند. پیش بینی می‌کنم بازی بسیار خوب و جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم و هواداران از دیدن این مسابقه لذت ببرند.

جعفری در مورد سرنوشت دو بازیکن خارجی تراکتورسازی عنوان کرد: این دو بازیکن فعلا رفتند و کنار ما حضور ندارند، قصد داریم نام آن‌ها را از لیست خارج کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد برنامه‌های تیمش در نیم فصل تصریح کرد: در حال بررسی هستیم تا با استفاده از فرصت نیم فصل نیازهای تیم را تأمین کنیم. اولویت اول ما جذب بازیکنان داخلی است اگر موفق به انجام این کار نشدیم با همکاری مسئولان باشگاه و در اختیار گرفتن بودجه اقدام به جذب بازیکن خارجی خواهیم کرد.

وی در مورد حضور مترجم جدید در کنار تونی الیویرا گفت: در حال حاضر مترجم جدیدی را آورده‌ایم او دو هفته به صورت آزمایشی در تیم ما کار می‌کنند و اگر سرمربی راضی بود تا آخر فصل در کنار ما خواهد بود.

جعفری در مورد اینکه گفته می‌شود او از لقب شوالیه فتح الله زاده ناراحت است تصریح کرد: یک نفر از من در این مورد سؤالی پرسید و من به او گفتم این عنوان‌هایی است که اروپایی‌ها ایجاد می‌کنند، آنها پول می‌خواهند و عنوان می‌دهند اما در کشور خودمان عنوان‌هایی داریم که بسیار مناسب است و نیازی به القاب خارجی نیست. به هر حال ذائقه‌ها با یکدیگر تفاوت دارد.

وی در مورد سهمیه 1+3 ایران و حضور تراکتورسازی به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: کسب این سهمیه موفقیتی بود که به دست آوردیم متأسفانه سال قبل امتیازمان کم شد و سهمیه را از دست دادیم. از همین حالا باید تلاش کنیم تا در دور بعدی بتوانیم 4 سهمیه کسب کنیم. تراکتورسازی اولین تجربه آسیایی خود را خواهد داشت و می خواهیم با هواداران انرژیک و با شور و نشاط نتایج خوبی بگیریم. تمام تلاشمان را می کنیم تا نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم و آبروداری کنیم.

جعفری در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون سال2012 آسیا گفت: معیارهایی که آنها دارند با معیارهای ما در داخل متفاوت است. باید خودمان را با آن معیارها تطبیق دهیم و به شرایط فوتبال خارج از کشور و حرفه‌ای نزدیک شویم. باید در کارهایمان آینده را در نظر بگیریم. نباید فقط به امروز فکر کنیم. من قصد ندارم به کسی نمره ‌دهم. باید کاری کنیم که در آینده بتوان از آن بهره برد. برخی فقط امروز را می‌بینند اما برخی دیگر می‌کارند تا در آینده از آن استفاده شوند.

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون ایران می کارد تا در آینده‌گان از آن استفاده کنند، اظهار داشت: من به این مسئله ورود نکردم و تنها به بیان نقطه‌نظراتم پرداختم. شاید انتظاراتی که من دارم کمی بالا باشد تنها توصیه‌ام این است که باید شرایطمان را به فوتبال حرفه ای نزدیک کنیم و معیارهای AFC را هم در نظر بگیریم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)