مهاجم تیم فوتبال ملوان گفت:لزومی نداشت به سمت نیمکت پرسپولیس بروم زیرا با هیچ کدام از مربیان و کادر جدید پرسپولیس کار نکرده بودم.

به گزارش اوج ،مهرداد اولادی درباره تساوی تیمش دربرابر پرسپولیس عنوان کرد:در شرایطی که می توانستیم پیروز میدان باشیم دو امتیاز را از دست دادیم. ضمن اینکه پرسپولیسی ها فقط روی دو ضد حمله به گل دست پیدا کردند و ما بر جریان بازی مسلط بودیم.متأسفانه پس از گل دوم به بازیکنان شوک وارد شد و نتوانستند آنطور که باید و شاید به دنبال جیران باشند.

وی با اشاره به رویارویی ملوان و پرسپولیس در جام حذفی افزود:هنوز بازی در جام حذفی مانده و این را در نظر بگیرید که ملوان همیشه در مسابقات حذفی حرف های زیادی برای گفتن داشته.اهل کری خواندن نیستم زیرا امکان دارد آن روز نتوانم آنطور که باید بازی کنم اما تمام تلاشم را می کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم.

اولادی درباره اینکه چرا پیش از شروع بازی به سمت نیمکت  تیم پرسپولیس نرفت اظهار داشت:با تمام بازیکنان پرسپولیس رفیق هستم و حتی با خیلی از آنها رفت و آمد خانوادگی دارم اما به قول پژمان نوری این حرکت فقط در فوتبال ما مرسوم است و کاری نمادین به حساب می آید.با توجه به احترامی که برای هواداران این تیم که همیشه به من لطف داشته اند قائلم باید بگویم اصلا لزومی نداشت به سمت نیمکت این تیم بروم زیرا با هیچ کدام از مربیان و کادر جدید پرسپولیس کار نکرده بودم.

مهاجم تیم ملوان درباره آخرین بازی این تیم در نیم فصل اول برابر ذوب آهن گفت:برای تیم ذوب آهن که همیشه یکی از قطب های فوتبال ما بود متأسفم که به این روز افتاده است و امیدوارم پس از بازی با ملوان شرایطشان بهبود یابد.

وی  درباره اینکه گفته می شود به مهدوی کیا در ورزشگاه تختی انزلی فحاشی شده است تأکید کرد:آنطور که من شنیدم مهدوی کیا 90 دقیقه تشویق شد و به هیچ وجه فحاشی در کار نبود.او یک بازیکن قابل احترام برای همه است و  هواداران ملوان هرگز به این بازیکن فحاشی نکردند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)