خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت تبم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در 11 هفته ابتدایی لیگ بازی کردند این تیم فراز و نشیب‌ زیادی داشت و انتظارات را برآورده نکرد اما در سه بازی اخیر بهتر ظاهر شده و نتایج به نسبت خوبی گرفته است.

پایان رافت افزود: پرسپولیسی‌ها باید بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دهند تا طرفدارانشان را راضی کنند امیدوارانه به بازی های نیم فصل دوم بیندشیند.

وي در خصوص عملکرد تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد: تراکتوری‌ها نسبت به پارسال افت کردند اما همچنان مدعی قهرمانی لیگ دوازدهم هستند. این تیم در حدود 90 درصد ترکیبش را حفظ کرده و چند بازیکن خوب هم به این تیم تبریزی اضافه شدند و قدرتشان چند برابر شده است.

رافت تصریح کرد: به هر حال هر دو تیم طرفداران پرشوری دارند و به نظرم این بازی با حضور هواداران خاطره انگیز خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور اندک تماشاگران در استادیوم‌ها گفت: به هر حال علاوه بر باخت تیم ملی مقابل ازبکستان، سرمای هوا هم مزید بر علت شده و تماشاگران کمی به ورزشگاه‌ها می‌آیند.

رافت در ادامه اظهار داشت: فوتبال بدون حضور هواداران جذابیتی ندارد. آنها با تشویق هایشان انرژی مثبت به بازیکنان می‌دهند و در ارائه یک بازی زیبا توسط تیم محبوبشان تاثیر گذارند. مسئولان امکانات ورزشگاهها را از لحاظ بهداشتی و گرمایشی باید فراهم کنند تا تماشاگران بدون مشکلی به استادیوم‌ها بیایند.

وی درباره راهکار پرسپولیس برای شکست تراکتور سازی گفت: بازیکنان تراکتورسازی به خاطر پخش مستقیم بازیشان به طور حتم پر انرژی، دونده و با انگیزه دو چندان مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد. به خاطر همین پرسپولیس ها مانند دو بازی گذشته شان باید با تمرکز بالا و روانتر بازی کنند. اگر بازی گره نخورد سرخپوشان توانایی شکست تراکتور را در آزادی دارند.

وی درباره عملکرد ضعیف شهاب گردان در درون دروازه پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس در درون دروازه‌ دچار ضعف است. دروازه بان نقش مهمی در بالا بردن شرایط روحی و روانی هم بازیهایش دارد و نزدیک به 80 درصد دریافت گل تقصیر دروازه بان و مابقی مربوط به دیگر بازیکنان است.

رافت در ادامه بیان کرد: شهاب گردان نتوانسته شرایطش را با باشگاه پرسپولیس وقف دهد و به نوعی اشباع شده است.

وی باید از فرصت به وجود آمده برای حضور در دروازه پرسپولیس نهایت استفاده را کند و هر چه سریعتر به روزهای اوجش بازگردد.

وی درباره افتتاح دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس گفت: اطلاع چندانی از فعالیت دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس ندارم. امیدوارم این دانشگاه بتواند تاثیر مثبتی بر روند تیمی سرخپوشان داشته باشد.

رافت خاطر نشان کرد: اگر پرسپولیس ها بتوانند نقاط ضعفشان را در تعطیلات نیم فصل دون برطرف کنند و بازیکنان خوبی در پست هافبک به خدمت بگیرد و به طور حتم می‌تواند در بازیهای نیم فصل دوم جبران ناکامی‌ها را کند و جزو بالانشین‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

گفتنی است: پرسپولیس‌ها در آخرین بازی نیم فصل اول باید به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بروند. به نظر می‌رسد تقابل دو سرمربی پرتغالی با هم به خواست بازی روز دوشنبه بیافزاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)