سرمربی تیم ملی فوتبال در اولین جلسه تمرینی از بازیکنان خواست تا از آلودگی هوا دوری کنند.

فارس، تیم ملی فوتبال که قرار است به مسابقات غرب آسیا اعزام شود، اولین جلسه تمرین خود را از ساعت 11:30 امروز در سالن فوتسال آکادمی ملی فوتبال برگزار کرد.

در ابتدای تمرین کارلوس کی‌روش از بازیکنان خواست تا از آلودگی هوا دوری کنند و بلافاصله خود را به سالن برسانند و هنگامی که سه بازیکن تیم ملی برای انجام مصاحبه به بیرون از سالن آمدند کی‌روش از آنها خواست بلافاصله به سالن برگردند.

* پژمان منتظری و علیرضا حقیقی، 2 بازیکنی بودند که در تمرین تیم ملی حضور نداشتند و جلال رافخائی بازیکن تیم ملوان نیز به دلیل مصدومیت موفق به شرکت در تمرین نشد و زیر نظر کادر پزشکی آزمایش داد.

* کارلوس کی‌روش قبل از آغاز تمرین امروز پشت درهای بسته و در حالی که خبرنگاران در سالن حضور نداشتند، با بازیکنان صحبت کرد و برنامه‌ها را برای آنها تشریح کرد.

* بخش اول تمرین امروز تیم ملی گرم کردن بدن‌ها زیر نظر بارت مربی بدنساز تیم ملی بود و سپس 5 بازیکن به نام‌های پولادی، امید نظری، پیام صادقیان، محمدمهدی نظری و امید ابراهیمی به تمرین با وزنه پرداختند و بقیه بازیکنان به فوتبال و کارهای تاکتیکی رو آوردند.

* سرمربی تیم ملی در حاشیه تمرین با خبرنگاران گفت‌وگو کرد و پس از پایان صحبت‌هایش با کنایه به آنها گفت: در ابتدای تمرین از شما خواستم که قانون را رعایت کنید و با زمین تمرین بازیکنان فاصله بگیرید. اما آن خبرنگار قطری به داخل زمین رفته و نمی‌دانم که او با چه کسی هماهنگ کرده تا در داخل زمین گزارش تهیه کند. کی‌روش این صحبت‌ها را با خنده به خبرنگاران اعلام کرد.

تمرینات تیم ملی اعزامی به مسابقات غرب آسیا فردا هم پیگیری خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)