خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید پیشنهادی به ایمون زاید برای ماندن در پرسپولیس به شرط انتقال کریم انصاری فرد به تیمهای اروپایی مطرح نشده است.

سعید شیرینی در واکنش به انتقادهای ایمون زاید از پرسپولیس برای طرح شرط بازگشت به این تیم در صورت انتقال کریم انصاری فرد  گفت: زاید بازیکن قابل احترامی است که در دوره مدیریت رویانیان به پرسپولیس آمد و با سه گلی به استقلال زد نامش را در تاریخ باشگاه پرسپولیس جاودانه کرد و با هت‌تریک‌های خود جایگاه خود را در پرسپولیس با سعی و تلاش زیاد به دست آورد اما درباره ناراحتی اش باید بگویم اصلا چنین بحثی نبوده که در صورت رفتن انصاری فرد از پرسپولیس او را بر می گردانیم.

وی افزود: اصلا قصد انتقال انصاری فرد را نداریم که بخواهیم چنین شرطی را برای زاید بگذاریم. در واقع این را هم می دانیم که اگر چنین شرطی بگذاریم، حق با زاید است که ناراحت شود اما همانطور که گفتم انصاری فرد از پرسپولیس نمی رود، بنابراین چنین شرطی هم طبعا نگذاشته ایم.

 

وی افزود: ما پیشنهادی مبنی براینکه اگر کریم انصاری‌فرد برود زاید در پرسپولیس خواهد ماند به ایشان ندادیم و به نظرم برخی‌ها در این زمینه گمانه‌زنی کردند. ایمون زاید در صورتی که این پیشنهاد به او بشود حق دارد ناراحت شود پس چنین چیزی اصلاً مطرح نبوده است.

 

شیرینی تأکید کرد: البته کریم انصاری‌فرد نیز بازیکن قابل و ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس است و اصلاً قرار نیست که از پرسپولیس برود انصاری‌فرد تا آخر فصل در پرسپولیس می‌ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)