خبرگزاری پرسپولیس : مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مدیرعامل این باشگاه با سرمربی سابق این تیم مذاکره‌ای نداشته است.

حسین قدوسی در مورد تصمیم باشگاه پرسپولیس مبنی بر تشکیل کمیته فنی برای بررسی عملکرد کادرفنی این تیم عنوان کرد: این روال طبیعی است که وقتی تیم در جایگاه مناسبی قرار ندارد کمیته فنی برای بررسی شرایط تشکیل جلسه دهد و قرار است روز دوشنبه این جلسه تشکیل شود.

وی افزود: هنوز مسئولان باشگاه تصمیمی در خصوص تغییر کادرفنی نگرفته اند و اگر خبری در این رابطه زده یا مطرح می شود گمانه زنی است و ما از رسانه ها می خواهیم که گمانه زنی نکنید. تا زمانی که رویانیان با اعضای کمیته فنی جلسه نداشته باشد تصمیمی گرفته نمی شود. هر تصمیمی که روز دوشنبه گرفته شود قطعا از طریق باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به حضور رویانیان در ترکیه و جلسه با مصطفی دنیزلی سرمربی پیشین این تیم گفت: جلسه رویانیان با دنیزلی صرفا بابت مسائل مالی بوده که در پی این جلسه دنیزلی باید مقداری از مبلغ قرارداد سال گذشته خود را به باشگاه پرسپولیس بازگرداند و اصلا در این جلسه صحبتی در هدایت تیم صورت نگرفته است.

شب گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس از ژوزه خواستند تا برای جلسه روز دوشنبه وارد تهران شود ولی در تمرینات تیم شرکت نکند. تمرین تیم پرسپولیس از امروز ساعت 15 در ورزشگاه درفشی فر زیر نظر یحیی گل محمدی آغاز می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)