مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در بازى اول خود مقابل مس با نفراتى به ميدان رفت كه به نظر مى رسيد بازيكنان ذخيره اين تيم باشند. جالب است كه پرسپوليس با همين نفرات نتيجه بدى در اولين بازى كسب نكرد. بعد از اين ديدار به سراغ محسن خليلى رفتيم كه در بازى حضور نداشت. گفت وگو با وى را بخوانيد:
•پرسپوليس مقابل مس متوقف شد اما كسى آنچنان از عملكرد سرخپوشان ناراحت نبود. تو بازى را چطور ديدى؟
– راستش را بخواهيد نتوانستم نيمه اول بازى را ببينم اما آنچه از بازى ديدم متوجه شدم اين تيم به خاطر تغييرات بسيار زيادى كه داشته هنوز ناهماهنگ است. ضمن اينكه از دقيقه ۶۰ ۷۰، به بعد تيم تمركز لازم را نداشت و همين مسأله باعث شد بازى ۳ بر ۲ برده را با نتيجه ۳ بر ۳ عوض كنيم.


تو يك مهاجمى آيا عملكرد خط حمله را مثبت ديدى؟
در زدن ضربات آخر خوب عمل كرديم. ما به گل رسيديم چون مهاجمانمان هوشيار و خلاق بودند. هادى نوروزى روى خلاقيت خودش ۲ بار گل زد اما يك فوروارد هميشه نمى تواند از خلاقيتش استفاده كند و نياز به موقعيت هاى بيشترى دارد كه سايرين برايش فراهم مى كنند. اگر عملكرد خطوط هماهنگ مى بود قطعاً موقعيت هاى گلزنى بيشتر مى شد و مهاجمان ما هم با به كارگيرى خلاقيت خود گل هاى بيشترى براى پرسپوليس به ثمر مى رساندند.


مى گويند به خاطر عدم حضورت در بازى ناراحت شده اى؟
نه، اين طور نيست. من به خاطر اينكه ديرتر از سايرين با پرسپوليس قرارداد بستم به همين خاطر دير به تمرينات رسيدم. بنابراين بايد بيشتر تمرين مى كردم تا موقعيت بازى به من برسد. انشاءالله در بازى هاى بعدى با آمادگى كامل در خدمت تيم خواهم بود. زياد به حرف هاى مطرح شده توجه نكنيد.
اين هفته بايد به مصاف استقلال اهواز برويد. از حريف شناختى داريد؟


اتفاقاً بايد بگويم استقلال اهواز يك تيم كاملاً شناخته شده است. اين تيم هم تغييرات زيادى داشته و بايد وضعيت آن را در داخل مسابقه سنجيد. البته يك بدشانسى هم در اين بازى نصيب ما شده است. متأسفانه در اين بازى ازحمايت هواداران تيم برخوردار نيستيم و بازى در آزادى سوت و كور واقعاً سخت است. اى كاش فرصتى پيش مى آمد تا هواداران دوباره به ورزشگاه بيايند و اجازه پيدا كنند به حمايت از تيم محبوب خود بپردازند. همه ديدند كه از جذابيت بازى استقلال و سپاهان بدون حضور هوادار چقدر كاسته شده بود.
در اين بازى به ميدان خواهى رفت؟
فكر مى كنم به شرايط ايده آل خودم دست پيدا كرده ام. ديگر همه چيز به رأى و نظر كادرفنى پرسپوليس بستگى دارد.
ظاهراً بايد منتظر ايجاد تغييرات تازه در تركيب باشيم. با اين وضعيت مى توانيد به سرعت به هماهنگى لازم دست پيدا كنيد؟
بايد اين كار را در بازى هاى دوستانه و تداركاتى قبل از مسابقات انجام مى داديم كه متأسفانه انجام شده است. حالا مجبوريم در همين بازى ها به تركيب اصلى برسيم و هماهنگى لازم را ايجاد كنيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)