خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: می‌خواهم وارد گود شوم و با کاپشن سر تمرینات حاضر می‌شوم.

علی پروین پس از معرفی کادر فنی جدید تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: سعی می‌کنیم پرسپولیس علی پروین شود.

ما در خط دفاع بد نیستیم اما در خط میانه مشکل داریم، چهار بازیکن می‌گیریم، کمک خواهیم کرد تا پرسپولیس به جایگاه اصلی خود برسد.

وی ادامه داد: مربی خارجی تیم از نظر ما نمره قبولی نگرفته اما تصمیم نهایی با رویانیان است. فعلا گل محمدی تیم را هدایت می‌کند و من هم به او کمک می‌کنم تا پرسپولیس را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم. رویانیان درباره ژوزه ظرف 48 ساعت آینده تصمیم خواهد گرفت، نمی‌دانم قراردادش چقدر است و چگونه می‌خواهند با او تسویه‌حساب کنند. ما لیست مازاد داریم و در دو روز آینده آن را اعلام خواهیم کرد. دو سه نفر به کادر فنی اضافه می‌شوند اما روی نیمکت نمی‌نشینند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: یحیی می‌تواند پرسپولیس را تکان دهد می‌خواهم وارد گود شوم با کت و شلوار سر تمرین حاضر نمی‌شوم، با کاپشن می‌روم. کریم باقری در کادر فنی قرار ندارد.

 

وی درباره عصبانیت رویانیان هم گفت: به هر حال بعضی رسانه‌ها صحبت‌های رویانیان را بد برداشت کرده بودند و او هم ناراحت شده بود.

 

پروین با اشاره به اینکه اگر قرار باشد یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی انتخاب شود، دو، سه دستیار ایرانی به کادر فنی اضافه می‌شوند، ادامه داد: کریم باقری در میان این گزینه‌ها نیست، ضمن اینکه اگر ژوزه برود دستیاران او هم می‌روند.

 

عضو کمیته فنی پرسپولیس در پایان گفت: اگر بتوانیم قطعا تیم را برای نیم فصل دوم تقویت می‌کنیم. در خط دفاع وضعیت بدی نداریم اما در میانه زمین باید تیم را تقویت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)