خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم تصمیم پرسپولیسی ها در انتخاب گل محمدی به عنوان سرمربی تیمشان درست بوده است.

اسماعیل حلالی افزود: به طور حتم یحیی گل محمدی نزدیک یکی دو ماه در کنار بازیکنان پرسپولیس بوده است و در این مقطع می تواند به سرخپوشان کمک کند.

حلالی اظهار داشت: اگر از همان ابتدای فصل مسئولان پرسپولیس به جای حمایت از ژوزه یک مربی وطنی را جایگزین وی می کردند جایگاه تیمشان هم اکنون 12 جدول رده بندی نبود.

وی درباره حضور مجدد پرسپولیس در کنار تیم پرسپولیس گفت: پروین نقش نظارتی و مدیریتی در تیم پرسپولیس دارد. بازیکنان پرسپولیس به حرف های پروین گوش می کنند وی می تواند به یحیی گل محمدی در ایجاد اتخاذ و همبستگی تیم پرسپولیس کمک کند. یحیی گل محمدی هم باید روی کارهای تاکتیکی سرخپوشان متمرکز شود.

حلالی در خصوص احتمال حضور دنیزلی در پرسپولیس گفت: هیچ مربی خارجی در این مقطع نمی تواند به پرسپولیس کمک کند و دنیزلی هم در مدتی که در پرسپولیس بود هیچ تحولی را نتوانست ایجاد کند.

وی بیان داشت: با آوردن مربیان خارجی به جز اینکه پول بیت المال را هدر بدهیم چیز دیگری عایدمان نمی شود.

ژوزه در مدت حضورش در پرسپولیس نتوانست انتظارات را برآورده کند و کمک حال تیمش در زمینه فنی نشد.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: گل محمدی بهتر از ژوزه است به شرطی که مسئولان حمایتی که از ژوزه می کردند نسبت به گل محمدی هم انجام دهند.

وی درباره تعویض پیاپی مربی در پرسپولیس گفت: این تعویض های پیاپی به خاطر این است که مسئولان پرسپولیس در آوردن مربی بررسی و تحقیق درستی انجام نمی دهند. آنها برای انتخاب سر مربی فقط 72 ساعت وقت می گذارند و در این مدت هم بدون کارشناسی و بررسی مربی بر می گزینند که اقداماتشان درست نیست.

وی در خصوص جذب بازیکن از سوی پرسپولیسی ها گفت: در حال حاضر پرسپولیس 7 و 8 ملی پوش دارد و با پیوستن رضا حقیقی و عادل کلاه کج که پست تخصصی شان هافبک دفاعی است ترکیب تیم پرسپولیس کامل شد.

گفتنی است،‌ هنوز حکم قطعی اخراج ژوزه از سوی رویانیان صادر نشده و یحیی گل محمدی هم به عنوان سرمربی موقت پرسپولیس انتخاب شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)