خبرگزاری پرسپولیس : مربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: با توجه به شکست دور رفت برابر ثامن، به دنبال جبران این نتیجه هستیم.

مراد محمدی درباره دیدار مقابل ثامن الحجج (ع) در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد گفت: این مسابقه اهمیت بالایی دارد؛ تیمی که برنده شود شانس بالایی برای صعود به مرحله پایانی خواهد داشت و کار تیم بازنده سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در دور رفت نتیجه را واگذار کرده بودیم به دنبال جبران این نتیجه هستیم و باید شکست دور رفت را جبران کنیم. شرایط بسیار بهتری نسبت به مرحله رفت داریم. ثامن هم نفرات قدرتمندی دارد، اما تمام تلاش‌مان این است که به برتری در این دیدار برسیم.

مربی پرسپولیس جویبار درباره استفاده از نفرات اصلی در این مسابقه تصریح کرد: از تمام نفرات اصلی استفاده خواهیم کرد؛ اوپان سات، کشتی گیر روس هم که به تازگی به خدمت گرفته ایم مقابل ثامن به میدان خواهد رفت. یک کشتی گیر خارجی دیگر هم مد نظر داریم که طی یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

تیم پرسپولیس جویبار در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد فردا (پنجشنبه) در سبزوار میهمان ثامن الحجج (ع) این شهر است. پرسپولیس جویبار در دیدار رفت مقابل ثامن در خانه شکست خورده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)