تيم‌هاي فوتبال برادفوردسيتي و آستون‌ويلا با غلبه بر آرسنال و نوريچ‌سيتي به مرحله نيمه نهايي جام اتحاديه انگليس راه يافتند.

شب گذشته دو ديدار از مرحله يک چهارم نهايي برگزار شد. ابتدا در ورزشگاه کورال‌، برادفورد به استقبال آرسنال صاحب نام رفت. ميزبان پس از آنکه توانست حريف لندني را در وقت معمول و اضافه يک بر يک متوقف کند، در ضربات پنالتي 3 بر 2 پيروز شد و جواز صعود گرفت.

در اين پيکار تامپسون 16 براي برادفورد و ورمايلن 88 براي آرسنال گلزني کردند.

در ديداري ديگر آستون‌ويلا در «کرورود» خانه نوريچ، 4 بر يک پيروز شد. استيو موريسن 19 براي نوريچ‌ و هولمن 21، وايمان79، 85 و کريستين بنتکه 89 براي ويلايي‌‌ها گل زدند. امروز (چهارشنبه) سوانسي با ميدلزبورو در همين مرحله ديدار خواهد کرد.

 سرمربي توپچي‌هاي لندن پس از حذف برابر تيم دسته دومي بردفورد سيتي تاکيد کرد اين بازي نيز بخشي از فوتبال است.

فارس و به نقل از ساکرنت، آرسن ونگر در مورد حذف آرسنال گفت: در کل اين ديدار شانس‌هاي زيادي براي گل زدن داشتيم ولي دروازه‌بان آنها روز بسيار خوبي را پشت سر گذاشت و تمام ضربه‌هاي بازيکنان ما را دفع کرد. در همه ديدارهاي خارج از خانه به مشکل مي‌خوريم. بايد به بردفورد تبريک بگويم. آنها شروع خوبي داشتند و پس از آن نيز خيلي عالي دفاع کردند.

ونگر افزود: در ضربه‌هاي پنالتي برابر تيمي که دفاع فوق العاده‌اي داشت شکست خورديم. نمي‌توانم بگويم تلاش بازيکنانم در تمامي 120 دقيقه را زير سوال ببرم. بايد براي بازي خوب حريف ارزش قائل بود. اين نيز بخشي از فوتبال است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)