مدافع تراکتور سازی که چند جلسه در تمرین این تیم شرکت نکرده بود از امروز (چهارشنبه) به تمرینات باز می‌گردد.

ایسنا منطقه ی آذربایجان شرقی، محمد نصرتی طی روز های گذشته در تمرینات تیم حضور پیدا نمی‌کرد و مدام از سردار جعفری به دلیل پاسخ ندادن به تماس هایش گله مند بود .

سردار جعفری درباره شرایط این مدافع گفت:من متوجه تماس وی نشده بودم و امروز بعد از اینکه مصاحبه محمد را خواندم با او تماس گرفتم، نصرتی مشکل مالیاتی داشت و برای حل آن با ما تماس می گرفت که خدا را شکر الان سو تفاهم ها حل شده است ونصرتی از فردا در تمرینات شرکت می کند.

سردار جعفری در ادامه گفت: درب اتاق من به روی تمامی بازیکنان و کادر فنی باز است و از سوی دیگر ما در قرار داد هیچ بازیکنی قید نکردیم که حتمأ به تلفن های شما پاسخ می دهیم. این کار محمد اشتباه بود.

احسان حاج صفی نیز در ابتدای فصل قبل برای گذراندن خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی پیوست و الان در حالیکه 26 روز از مدت سربازی‌اش باقی مانده است قصد برگشتن به تیم سابقش را دارد.

سردار جعفری در باره ی شرایط احسان گفت: ما از سپاه عاشورا استعلام گرفتیم و مشخص شد خدمت سربازی این بازیکن روز 18 دی به پایان می رسد و بعد از این تاریخ، چون با باشگاه سپاهان قرارداد دارد دیگر نمی توانیم از وی استفاده بکنیم و به دلیل به اتمام رسیدن زمان نقل و انتقالات نیم فصل، این بازیکن آینده دار باید تا پایان این فصل بیرون بماند که طبیتأ این مسئله به نفع هیچ کدام از ما نیست.

وی گفت: از سوی دیگر احسان دلش با ما نیست و می خواهد به تیم سابقش بر گردد، با این شرایط ما نمی توانیم وی را حفظ کنیم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)