خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه مگر پروین حکم مدیر فنی گرفته که بخواهد در کار گل محمدی دخالت کند،گفت:گل محمدی در انتخاب دستیارانش مستقل است اما او بایدافرادی را به مدیرعامل معرفی کند که کارنامه داشته باشند.

رضا وطنخواه ضمن بیان مطلب فوق گفت: یحیی گل محمدی می تواند عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد چون از زمان حضور وی در کادر فنی پرسپولیس نتایج تیم بهتر شده است . در حال حاضر نیز گل محمدی سرمربی موقت تیم است تا عملکرد وی و نتایجی که تیم می گیرد مورد بررسی قرار گیرد.

وی در همین خصوص افزود: درست است که گل محمدی رزومه خوبی دارد و سرمربیگری در تیم صبا را نیز تجربه کرده اما با همه احترامی که برای این تیم قائلم، شرایط نفر اول بودن در صبا با پرسپولیس تفاوت زیادی دارد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: حق گل محمدی است که دستیارانش را خودش انتخاب کرده و کسی در این خصوص در کار وی دخالت نکند اما دستیاران وی نیز باید دارای کارنامه بوده و افراد توانمندی باشند که بتوانند به گل محمدی کمک کنند.

وی تصریح کرد: در واقع گل محمدی باید دستیارانی را انتخاب کند که دارای رزومه کاری قوی بوده و این افراد را برای تایید به مدیرعامل باشگاه معرفی کند، دقیقا کاری که مربیان خارجی نیز در خصوص معرفی دستیاران خود به مدیر عامل باشگاه انجام می دهند.

وطنخواه در پاسخ به این پرسش که آیا طبق اظهار نظر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که باید گل محمدی زیر نظر علی پروین به عنوان مدیر تیم کار کند، استقلال گل محمدی به عنوان سرمربی زیر سوال نمی رود، گفت: مگر پروین حکم مدیر فنی پرسپولیس را گرفته که چنین مسائلی در برخی از رسانه ها مطرح می شود؟

وی در همین خصوص تاکید کرد: منظور مدیر عامل باشگاه این بود که هرزمان گل محمدی نیاز داشت می تواند از تجربیات علی پروین و حتی سایر اعضای کمیته فنی استفاده کند. مطمئن باشید وی در کار خود کاملا مستقل خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)