خبرگزاری پرسپولیس : در روزی که کارلوس کی روش ترجیح داد تیم دوم ایران را از روی سکو هدایت کند تیم ملی برابر بحرین متوقف شد.

تیم های فوتبال ایران و بحرین از ساعت 17:55 در کویت به مصاف بحرین رفت و با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد تا کار ایران برای صعود به مرحله بعد به اما و اگر کشیده شود. ایران در بازی نخست خود نیز با همین نتیجه برابر عربستان مساوی کرده بود.

 

داور در دقيقه 26 محمد طايب مهاجم بحرين را با نشان دادن کارت زرد دوم از ميدان اخراج کرد تا حکايت ديدار دو تيم در مرحله مقدماتي جام جهاني تکرار شود. در آن بازي نيز بحرين در دقيقه يک 10 نفره شده بود و با شش گل بازی را شکست خورد اما این بار توانست یک امتیاز بگیرد. امید ابراهیمی و محمد مهدی‌نظری از ایران نیز کارت زرد گرفتند.

 

ایران در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و بارها بر روی دروازه بحرین 10 نفره موقعیت گلزنی ایجاد کرد که این فرصت‌های گلزنی را از دست داد.

 

 

مهاجمان ایران در نیمه دوم یک بار توپ را به تیرک دروازه بحرین زدند و یک گل آفساید هم اولادی به ثمر رساند.

 

در این بازی کارلوس‌ کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بازهم روی نیمکت ننشسته و از جایگاه تماشاگران نظاره‌گر بازی بود. در حالی‌که گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی بحرین این تیم را هدایت کرد.

 

بازی‌های غرب آسیا که به میزبانی کویت برگزار می‌شود در سه گروه برگزار می‌شود که سه تیم اول به مرحله بعد صعود می‌کنند و بهترین تیم دوم هم در بین این سه گروه صعود خواهد کرد. ایران با چهار قهرمانی در غرب آسیا پرافتخارترین تیم این مسابقات است که اکنون در خطر حذف شدن قرار گرفته است.

 

تیم ملی ایران در این رقابت‌ها هم مثل بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 مشکل گلزنی دارد و در 2 بازی یک گل هم نزدیم.

تماشاگران اندک حاضر در ورزشگاه حامي ايران بودند و براي لحظاتي شعار خليج فارس دادند و همچنين کي روش را تشويق کردند.

ترکيب ايران در اين بازي نسبت به بازي اول برابر بحرين چند تغيير داشت. عليرضا حقيقي به جاي سوشا مکاني درون دروازه قرار گرفت و محمد مهدي نظري و پژمان منتظري نيز در ترکيب اصلي تيم قرار گرفت.

 

در این گروه ایران با این تساوی 2 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی‌ماند و بحرین 4 امتیازی صدرنشین باقی‌ماند.  عربستان هم یک امتیاز دارد و یمن بدون امتیاز در انتهای جدول است.عربستان و یمن دیگر دیدار این گروه را انجام می‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)