خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران گفت: بازیکنانم در دیدار امروز خسته بودند.

علیرضا امامی‌ فر پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل داماش گیلان در جام حذفی گفت: فکر می‌کنم فشار زیاد مسابقات لیگ دسته اول روی بازیکنان ما باعث خستگی آنها شده بود متاسفانه گل دوم را روی اشتباه فردی یکی از بازیکنان دریافت کردیم و این مسئله باعث شد تمرکز تیممان بر هم بخورد. بازیکنان در نیمه اول دستورات من را به خوبی اجرا نکردند اما در نیمه دوم نمایش قابل قبولی ارائه دادند و اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

وی در مورد اینکه آیا به نحوه قضاوت داور اعتراض داشت و به نظر می‌رسید بازی از سوی هر دو تیم با خشونت دنبال می‌شد عنوان کرد: من هیچ اعتراضی به عملکرد داور نداشتم. در نیمه دوم بازیکنان خسته شده بودند و این موضوع باعث شد بازی کمی خشن‌تر دنبال شود. لغزندگی زمین مسابقه نیز روی این مسئله تاثیر‌گذار بود.

امامی ‌فر که چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود گل محمدی تجربه لازم برای هدایت پرسپولیس را ندارد، در مورد سپرده شدن هدایت پرسپولیس به صورت موقت به یحیی گل‌محمدی، اظهار داشت: به هر حال این تصمیمی است که اعضای کمیته فنی و مدیرعامل پرسپولیس گرفته است. من دوست دارم سرمایه‌های پرسپولیس حفظ شود. پورمحمدی، استیلی، شاهرودی، پیروانی و غیره و … سرمایه‌های پرسپولیس هستند امیدوارم مشکلی که فصل گذشته برای استیلی به وجود آمد برای یحیی و کریم پیش نیاید. آرزو می‌کنم پرسپولیس در ادامه راه و در مسابقات جام حذفی بتواند نتایج خوبی بگیرد تا هواداران پرشور این تیم خوشحال شوند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد اینکه آیا تعویض سرمربی در این مقطع تصمیم درستی برای تیم پرسپولیس بود، خاطرنشان کرد: انتخاب سرمربی از ابتدا باید حساب شده باشد متاسفانه در آغاز فصل این اتفاق نیفتاد و پس از جذب بازیکن سرمربی را آوردند. مطمئنا وقتی مربی هدایت یک تیم را برعهده می‌گیرد بر اساس تفکراتش به حضور بازیکنان نیاز دارد.

امامی فر خاطر نشان کرد: متاسفانه مشکلی که در پرسپولیس وجود دارد این است که قدیمی‌های تیم با هم یکدل نیستند و موقعی که در این تیم به مسئولیت می‌رسند نمی‌توانند کنار هم باشند. این مشکل برای کل فوتبال ما وجود دارد. باید قبول کنیم، یک نفر از ما بهتر با تفکرات بزرگتر وجود دارد آن وقت مشکلات ما حل خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)