خبرگزاری پرسپولیس : تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود برتری برابر یمن از مسابقات فوتبال غرب آسیا کنار رفت.

 

تیم ملی فوتبال ایران که با ترکیب دوم خود راهی مسابقات غرب آسیا شده امشب برابر یمن با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و با 5 امتیاز بین چهار تیم گروه B دوم شد و از عبور از مرحله مقدماتی باز ماند.

 

در دیگر دیدار این گروه بحرین با یک گل عربستان را شکست داد و با 7 امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد. عربستان با چهار امتیاز سوم شد و یمن بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

 

گل های ایران در این بازی را امید نظری و یعقوب کریمی در دقایق 41 و 53 به ثمر رساندند و محمد فواد تک گل یمن را در دقیقه 45 وارد دروازه حامد لک کرد.

 

تیم ملی ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید یمن را با اختلاف 2 گل شکست می‌داد و عربستان و بحرین در دیداری که همزمان با این مسابقه آغاز شده بود به نتیجه مساوی می‌رسیدند تا ایران به عنوان صدرنشین صعود کند که این اتفاق رخ نداد و بحرین یک بر صفر برابر عربستان به پیروزی رسید تا به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی صعود کند و عربستان و ایران از صعود باز بماند.
عربستان با 4 امتیاز و ایران با 5 امتیاز نتوانستند به عنوان تیم دوم برتر گروه های سه گانه راهی مرحله بعد شوند چرا که کویت با 6 امتیاز در گروه دیگر تیم دوم برتر بود. در گروه کویت، تیم ملی عمان به عنوان تیم اول صعود کرد.

 

تیم ملی فوتبال ایران که پرافتخارترین تیم غرب آسیا بود با دو تساوی و یک پیروزی از دور رقابت ها کنار رفت و تیم های کویت، بحرین، عراق و عمان به مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره بازیهای غرب آسیا راه پیدا کردند.

 

تیم ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا نیز در گروه خود سوم و در آستانه ناکامی قرار دارد.

 

ترکیب تیم ملی ایران: حامد لک، پژمان منتظری، محمد خانزاده، مهرداد پولادی، وحید اسماعیل‌بیگی (از دقیقه 46 میلاد فخرالدینی)، امید نظری، قاسم دهنوی، امید ابراهیمی، احمد حسن‌زاده (از دقیقه 46 پیام صادقیان)، یعقوب کریمی و مهرداد اولادی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)