علی کفاشیان تا زمان برگزاری مجمع، هم باید اصلاحات ساختاری در فدراسیون فوتبال ایجاد کند و هم برخی افراد که مدت‎‌هاست در فدراسیون جا خوش کرده‌اند را کنار بگذارد.

با وجود همه شایعاتی که درباره رفاقت مجدد عابدینی و کفاشیان گفته می شود امروز  مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: اگر تا زمان مجمع فدراسیون فوتبال در بهمن ماه کفاشیان خواسته‌های اعضای مجمع را برآورده نکند برای کنار گذاشتن او اقدام خواهیم کرد.

 امیر عابدینی در گفت‌وگو با  تسنیم اظهار داشت: علی کفاشیان تا زمان برگزاری مجمع، هم باید اصلاحات ساختاری در فدراسیون فوتبال ایجاد کند و هم برخی افراد که مدت‎‌هاست در فدراسیون جا خوش کرده‌اند را کنار بگذارد. اگر این اصلاحات انجام شود از کفاشیان حمایت خواهیم کرد، در غیر اینصورت دنبال برکناری او خواهیم بود.
 وی درباره مشکلات حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در این‌گونه مسائل خود افراد باید پاسخگو باشند و اگر در نهایت جرمی ثابت شود دیگر نیازی به تصویب مجمع نیست و خود کفاشیان باید استعفا دهد.

 عابدینی در ادامه درباره شانس تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی با کارلوس کی‌روش گفت: از نظر من تیم ملی ایران با کی‌روش یا بدون او، با امپراطور، ژنرال، سلطان، شوالیه و یا هر کس دیگر؛ با شرایط فعلی بیش از 40 درصد شانس صعود ندارد.
 مدیرعامل باشگاه داماش درباره کنار گذاشتن ژوزه از پرسپولیس هم گفت: من اولین نفری بودم که در این باره صحبت کردم اما در آن زمان همه علیه من جبهه گرفتند. اکنون هم می‌گویم این تصمیم درست است اما دیگر کسی آن را گردن من نیندازد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)