خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پرسپولیس یک‌سری شرایط خاص وجود دارد که شاید جای دیگر نباشد، غیر از مسائل فنی با خیلی دیگر از مسائل غیرفنی هم باید جنگید.

یحیی‌ گل‌محمدی اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانند بازی بسیار حساسی را در پیش داریم و با توجه به شرایط پرسپولیس حساسیت این بازی می‌تواند زیاد باشد. برای ما شرایط خاصی پیش آمده و باید از این شرایط خارج شویم.

وی افزود: بعد از اینکه آقای مانوئل کنار گذاشته شد سعی کردیم از لحاظ فنی و روحی و روانی با بچه‌ها بیشتر کار کنیم. بچه‌ها کمی از لحاظ بدنی دچار مشکل بودند. اما سعی کردیم با کمک همه این نقیصه را برطرف کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: فعلا استارت کار خودمان را با پرسپولیس زده‌ایم، قطعا کار سختی در پیش دارم؛ ان‌شاءالله با کمک هواداران و حمایت همه‌جانبه و دلگرمی آنها با حضور در ورزشگاه آزادی و تشویق‌های خوب‌شان با یک بازی جوانمردانه به نتایج خوب برسیم.

وی در خصوص دستیارانش گفت: کار سرمربی‌گری و مربی‌گری بسیار سخت و حساس است، در پرسپولیس یک‌سری شرایط خاص وجود دارد که شاید جای دیگر نباشد، غیر از مسائل فنی با خیلی دیگر از مسائل غیرفنی هم باید جنگید و باید با آنها درگیر شویم سپس موفق از آنها بیرون بیاییم.

وی افزود: همه انتظار دارند تا در پرسپولیس نتیجه بگیریم در هر صورت کار من بسیار سخت است اما به بازیکنانم ایمان دارم که با توانایی‌های خود از این مرحله سخت عبور کنند. فقط احتیاج به تمرین خوب و یک ذهن محکم و قوی دارند تا در مراحل بعدی هم با هرگونه مشکلات دست و پنجه نرم کنند و سربلند باشند. امیدوارم که این اتفاق بیافتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)