خبرگزاری پرسپولیس : رضا حقیقی می گوید من دو ماه و نیم مصدوم بودم و بازی نکردم و تازه به تیم جدیدم آمدم ولی با این حال فردا تمام تلاش را می‌کنم تا همان چیزی باشم که می‌خواهند.

رضا حقیقی فردا برای اولین بار برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. خیلی‌ها انتظار دارند تا حقیقی بتواند مشکلات پرسپولیس را با حضورش برطرف کند. اما حقیقی بدون توجه به این حرف‌ها کارش را انجام می‌دهد. از او فردا مقابل ملوان رونمایی می‌شود اما هيجان این رونمایی روي او تاثیر نگذاشته است.

فردا اولین بازی برای پرسپولیس چه احساسی داری؟

احساس خاصی نیست و فقط می‌خواهم بازی کنم و ملوان را ببریم. هر احساسی هست احساس خوبی است، نه استرس وجود دارد و نه فشار روی من است. ما فردا یک بازی داریم که باید ببریم و ‌خواهیم برد.

در این مدت فشار زیادی روی تو بوده که باید مشکلات پرسپولیس را حل کنی؟

به هر حال من هم بخشی از تیم هستم و می‌خواهم کاری کنم. اما فوتبال بازی گروهی است و کسی نمی‌تواند یک‌نفره مشکلات را حل کند. من فقط نقش خودم را دارم و کل تیم باید نتیجه بازی را رقم بزند.

اما روی تو حساب ویژه‌ای شده است؟

این‌که حساسیت روی من است طبیعی است اما من کار خودم را می‌کنم. من دو ماه و نیم مصدوم بودم و بازی نکردم و تازه به تیم جدیدم آمدم ولی با این حال فردا تمام تلاش را می‌کنم تا همان چیزی باشم که می‌خواهند.

درباره ملوان چه حرفی داری؟

تیم خوبی هستند اما در بازی فردا ما برنده می‌شویم. چون می‌خواهیم که برنده شویم. می‌دانم سرد است اما از تماشاگران می‌خواهم به استادیوم بیایند چون این بازی برای ما خیلی مهم است.

احتمال دارد فردا گل بزنی؟

امیدوارم… گل هم نزدم مهم نیست. برنده بازی که شدیم مهم است. اما روی گلزنی هم تمرکز می‌کنم.

چقدر امیدواری برنده بازی پرسپولیس باشد؟

صددرصد. ما این بازی را می‌بریم. شک نکنید!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)