سرمربی آرسنال در نهایت با انتقاد از محدودیت‌های مالی تاکید کرد دیگر حاضر به پذیرفتن آن نیست.

  •  
  •  
  •  

به نقل از ساکرنت، آرسن ونگر پس از پیروزی 5 بر 2 تیمش برابر ریدینگ در لیگ برتر انگلیس بسیار شادمان بود زیرا با این نتیجه توانسته بود تا حدودی از بار منفی حذف تیمش از جام اتحادیه فوتبال انگلیس به دست تیم دسته دومی بردفورد سیتی بکاهد.

مرد فرانسوی معتقد است باشگاه اکنون در شرایطی است که باید خود را از زیر فشار مالی ناشی از ساخت ورزشگاه جدید بیرون آورد و در فصل نقل و انتقالات حضوری پر رنگ داشته باشد. او تاکید کرده سران تیم باید در جذب ستاره‌های بزرگ در این تیم توانایی بیشتری از خود نشان دهند و از خروج بازیکنان خوب این تیم و رفتن آنها به باشگاه‌های رقیب جلوگیری کنند.

ونگر در این مورد گفت: سرانجام به جایی رسیدیم که می‌توانیم بگوییم دوران بی پولی را پشت سر گذا‌شته‌ایم. از زمانی که قرار شد ورزشگاه جدید بسازیم، همواره زیر فشار مالی قرار داشته‌ایم. اکنون به نظر می‌رسد این دوران را پشت سر گذاشته و در شرایطی هستیم که می‌توانیم قراردادهای خوبی با بازیکنان بزرگ بنویسیم.

وی افزود: از این پس دیگر نمی‌توانم محدودیت‌های مالی را بپذیرم. می‌خواهیم قراردادهای بلند مدتی را با بازیکنان جوان تیم امضا کنیم تا بتوانیم در سال‌های پیش رو به قهرمانی‌های متعدد در جام‌های مختلف برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)