مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز از تأیید جاناتان بازیکن برزیلی توسط کادر فنی تیم خبر داد و گفت: قرارداد این بازیکن برزیلی امروز ثبت می‌شود.

فارس؛ محمدحسین جعفری در تبریز ضمن تأیید مذاکره و توافقات اولیه با جواد کاظمیان، اظهار کرد: قرار است  بازیکن سابق پرسپولیس عصر امروز روانه تبریز شود تا ادامه مذاکرات  و حصول توافق نهایی در باشگاه تراکتورسازی صورت گیرد.

وی از تأیید جاناتان بازیکن برزیلی توسط کادر فنی تیم خبر داد و تصریح کرد: قرارداد این بازیکن برزیلی امروز ثبت خواهد شد.

جعفری همچنین جذب یک بازیکن دفاع چپ را از اولویت‌های باشگاه تراکتورسازی در فصل و نقل و انتقالات ذکر کرد و افزود: با توجه به جدایی احسان حاج صفی، به دنبال جذب یک بازیکن جدید با سهمیه فیفا در این منطقه هستم.

وی در مورد ایگور کاسترو نیز گفت: با این بازیکن تنها توافقات اولیه صورت گرفته بود و جذب وی باید با تأیید تونی صورت می‌گرفت که در آن زمان وی در پرتغال حضور داشت و همین وقفه زمانی سبب شد که این بازیکن با تیمی دیگر به توافق برسد.

تراکتورسازی در جام حذفی مدعی است

جعفری در مورد بازی تیمش مقابل  داماش گیلان گفت: تیم تراکتورسازی از تیم‌های مدعی جام حذفی بوده و هیچ فرقی نمی‌کند که در کجا و با چه تیمی بازی دارد و برای پیروزی و صعود به دور بعدی تلاش خواهد کرد.

وی افزود: در جام حذفی بازی ساده‌ای وجود ندارد و چه بسا با دریافت یک گل در دقیقه 90 تمام تلاش‌های یک تیم بر باد رود و در رقابت‌هایی به شکل حذفی نباید تیمی را دستکم گرفت.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد حریف تیمش در بازی فردا گفت: تیم تراکتورسازی امسال در تبریز بازی بسیار خوبی مقابل داماش برگزار کرده و تنها پنج بار تیر دروازه داماش را به لرزه درآورد و در نهایت بدشانسی مقابل این تیم با تساوی متوقف شد.

وی گفت: به دلیل هموار بودن راه قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیا، قطع به یقین تراکتورسازی از مدعیان این رقابت‌ها است و با تمام قوا به مصاف حریفان خود خواهیم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)