خبرگزاری پرسپولیس : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره تجمع تعدادی از هواداران و لیدرهای این باشگاه جلوی محل اقامت مانوئل ژوزه توضیحاتی ارائه کرد.

حسین قدوسی درباره اقدام عجیب مانوئل ژوزه و حضور ناگهانی در محل اردوی پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که در هفته گذشته سه بار به صورت شفاهی و کتبی از ژوزه خواسته که در تمرین‌ها حاضر شود اما او با امتناع از این کار گفته بود که در چه شرایطی باید به تمرین‌ها برود که در پاسخ رویانیان اعلام کرده بود که من مسئول هستم و خودم قضایا را جمع می‌کنم. با این حال و با وجود چنین تاکیدی ژوزه از این دستور تمرد کرد و در تمرین‌ها حاضر نشد. این موضوعی است که باید مورد توجه پیشکسوتان پرسپولیس، جامعه فوتبال و رسانه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: مطمئنا این حرکت ژوزه از حافظه کسانی که مسائل را واقع‌بینانه دنبال می‌کنند پاک نخواهد شد و نسبت به چنین اقدامی قضاوت می‌شود. ژوزه اگر واقعا پرسپولیس را دوست داشت و به 30 میلیون هوادار این تیم عشق می‌ورزید در طول هفته گذشته مسائلش را با پرسپولیس حل و فصل می‌کرد یا به تمرین‌ها می‌رفت. این چیزی است که نباید آن را فراموش کنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره تجمع تعدادی از هواداران و لیدرهای پرسپولیس جلوی محل اقامت ژوزه گفت: طبیعی است که با توجه به اقدامات ژوزه هواداران پرسپولیس از او ناراحت باشند و از او بپرسند که چرا با وجود آن همه تاکید، به تمرین‌ها نرفتی و حالا در روز بازی در اردوی تیم حاضر شدی؟ کسانی که به پرسپولیس علاقه‌مندند و اخبار را دنبال می‌کنند حتما از این موضوع مطلع شده بودند که در محل اقامت ژوزه حاضر شدند و مطمئنا اگر سایر هواداران هم از چنین مسئله‌ای اطلاع پیدا می‌کردند آن‌ها هم در مواجهه با ژوزه این سوال را مطرح می‌کردند.

قدوسی ادامه داد: وقتی پرسپولیس در اینجا جدول قرار دارد طبیعی است که هواداران ناراحت باشند و وقتی از چنین مربی‌ای این اقدام صورت می‌گیرد، هواداران هم شاکی‌تر می‌شوند.

 

وی در خصوص صحبت های ژوزه مبنی بر اینکه گفته بود این هواداران از سوی سرپرست تیم فوتبال ترغیب شده اند، اظهار داشت: این مساله صحت ندارد.

قدوسی ادامه داد: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سه مرتبه از این مربی خواسته بود در تمرینات شرکت کند اما ژوزه غایب بود و حتی در نشست کمیته فنی نیز حضور نیافت و بدون هماهنگی به سفر خارج از کشور رفت.  رویانیان تمامی این مسایل را تحمل کرد اما حضور ژوزه آن هم چند ساعت قبل از دیدار حساس با تیم ملوان بندرانزلی حرکت درستی نبود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تهران عنوان کرد: مردم خودشان در این خصوص قضاوت می کنند و آنان احساس کردند که حضور ژوزه در هتل محل استقرار تیم باعث ایجاد تنش می شود، هواداران معتقدند به دلیل نتایج کسب شده، این مربی باید پرسپولیس را ترک کند.

وی همچنین اعلام کرد، محمد رویانیان امروز به صورت رسمی و کتبی به ژوزه اعلام کرده که همچنان سرمربی پرسپولیس است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)