خبرگزاری پرسپولیس : رضا وطنخواه اعتقاد دارد که رفتارهای ژوزه بچگانه و غیر حرفه‌ای است و وی می‌تواند با پیگیری از طرف مراجع قانونی حقش را مطالبه کند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره حضور سرزده ژوزه در تمرین پرسپولیس اظهار کرد: من یک سال خارج از کشور مربی‌گری کرده‌ام و اعتقاد دارم که ژوزه مربی حرفه‌ای نیست. من اگر به جای او بودم چنین کاری نمی‌کردم. رفتار ژوزه غیر اصولی و غیر حرفه‌ای است. درست نیست که به این باور برسیم که در حق ژوزه اجحاف شده است.

وی ادامه داد: او از 17 بازی 21 امتیاز گرفته است.من اگر جای وی بودم پولم را نمی‌گرفتم و می‌رفتم. حالا کار به جایی رسیده که در یک روز مهم و در شرایطی که پرسپولیس بازی حساسی دارد این مشکلات را ایجاد می‌کند. به جای مسئولان پرسپولیس باشم به خاطر عملکردش از او شکایت می‌کنم.

وطنخواه با بیان اینکه ژوزه می‌تواند از راه‌های اصولی پولش را از باشگاه پرسپولیس طلب کند تصریح کرد: بعید می‌دانم که یک مربی حرفه‌ای چنین رفتاری از خودش نشان دهد. باشگاه پرسپولیس با ژوزه فعلا توافق نکرده، اما او راه‌های اصولی‌تری دارد و می‌تواند شکایت کند و حقش را بگیرد. درست نیست که کار غیر اخلاقی انجام دهد. این رفتارها از یک مربی زمین خاکی هم بعید است. تعجب می‌کنم که چگونه ژوزه چنین برخوردی داشته است.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس رفتار ژوزه را بچگانه خواند و گفت: آقای ژوزه اگر می‌خواهی پولت را بگیری این رفتارهای ناشایست چیست؟ مملکت قانون دارد. فدراسیون فوتبال و فیفا هم قانون دارند. راه انداختن هرج و مرج و عملکرد ناشایست وی در باورم نمی‌گنجد. باور نمی‌کنم این آقای مربی که ادعای حرفه‌ای‌گری دارد چنین رفتارهای بچگانه‌ای از خودش نشان دهد. از طرفی پرسپولیس تیم بزرگی است. درست است که کارهای ژوزه صحیح نبوده، ولی فکر نمی‌کنم بازیکنان تیم تحت تاثیرش قرار بگیرند، آن هم در شرایطی که بسیاری از بازیکنان از عملکرد این سرمربی رضایت ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)