آرسن ونگر، سرمربي آرسنال، شايعه جدايي تئو والکات از اين باشگاه در ژانويه را رد کرد.

تنها 6 ماه از قرارداد اين ملي پوش جوان انگليسي با توپچي ها باقي مانده اما او هنوز براي تمديد قرارداد با باشگاه لندني به توافق نرسيده است.

روز گذشته باشگاه آرسنال اعلام کرد که قرارداد 5 ستاره جوانش را تمديد کرده که در اين بين نامي از والکات ديده نمي شود و همين مسئله شايعه جدايي او در ژانويه را قوت بخشيد اما ونگر اين شايعه را به شدت رد کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما والکات را در ژانويه نخواهيم فروخت. مطمئن باشيد. او بايد فکرهايش را بکند و من اميدوارم تصميمي که ساير بازيکنان گرفتند به او در تصميم گيري اش کمک کند.

من احساس مي کنم او متعلق به اين باشگاه است و اميدوارم او قراردادش را تمديد کند. من هميشه اعتقاد داشتم که او مي ماند."

گفته مي شود والکات براي تمديد قراردادش خواستار افزايش دستمزد قابل توجهي شده است. ونگر در پاسخ به اين سوال که آيا افزايش دستمزد والکات نمي تواند واکنش مناسبي در مقابل پيشرفت او در اين فصل باشد، گفت:" من هرگز به فوتبال اينطور نگاه نمي کنم. هرگز نمي توان به خاطر مسائل مالي، عملکردتان را محدود کنيد.

در نهايت سوال اين است که آيا ما مي توانيم به بازيکن مان چنين مبلغي را بپردازيم؟ آيا اين مبلغ با ساختار دستمزدهاي ما هماهنگ است.

من در زندگي ام هميشه تلاش مي کنم تا بازيکنانم پول بيشتري به دست بياورند و خوشحال مي شوم که بازيکنانم دستمزدهاي بالا مي گيرند. هميشه براي اين مسئله جنگيده ام اما باشگاه هم بايد توان پرداخت چنين مبلغي را داشته باشد."
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)