خبرگزاری پرسپولیس : محسن بنگر در خصوص بازی مقابل ملوان اظهار داشت: پس از سختی‌هایی که پشت سر گذاشتیم به نظرم یک بازی حساس را با یک نتیجه شیرین پشت سر گذاشتیم و باید باز به این گونه بردها عادت کنیم.

 

پرسپولیس در بازی مقابل پیکان هم 6 گل زد؛ اما خوب نبودیم ولی در بازی با ملوان همه چیز فرق داشت.

وی افزود: روز چهارشنبه همه می‌خواستیم برنده از زمین بیرون برویم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. صد در صد از این به بعد کار ما بسیار سخت می‌شود. چون تیم‌های دیگر مقابل ما بسته‌تر بازی می‌کنند؛ اما از امروز باید به فکر بازی مقابل صنعت نفت آبادان باشیم، تا بتوانیم به خود برسیم.

بنگر خاطرنشان کرد: اگر ما 4 یا 5 بازی پشت سر هم برنده شویم قطعا جایگاه خود را در لیگ برتر و سپس در جام حذفی به دست می‌آوریم. قطعا باید خوب تمرین کنیم تا باز هم بازی زیبا را ببینیم.

مدافع پرسپولیس درباره برخی اتفاقات و شعارهایی که علیه مازیار زارع دادند‌،‌ گفت: نباید علیه مازیار زارع شعار می‌دادند. البته من نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده بود؛ اما باید قبول کرد مازیار هم برای پرسپولیس زحمت کشیده بود. شاید اختلاف‌هایی بود که من در جریان آن نیستم و این موضوع به سال‌های قبل برمی‌گردد ولی این گونه کارها صحیح نیست و قطعا هواداران ما در بازی‌های آینده صبورتر خواهند بود.

بنگر درباره گل‌محمدی نیز تاکید کرد: شما خودتان تصویر آقا یحیی را در بازی دیدید. تیم ما بسیار خوب و سرحال بود. نظم بسیار تاکتیکی و خوبی در سه خط زمین داشتیم. قطعا مزد این کار خوب هم این برد شیرین بود. به نظر من سیستم پرسپولیس عالی بود.

وی در جواب سؤالی که در چند صحنه برای گلزنی آمدید، اما انصاری‌فرد به تو پاس نداد، آیا ناراحت شدی یا خیر، تاکید کرد: نه اصلا این طور نبود. فوتبال همین است و من دوست دارم تیمم برنده شود. من دوست دارم به عنوان یک مدافع حتی گلزن هم باشم. اما باید اول انرژی‌ام را در خط دفاعی خرج کنم البته همین که بازیکنان پرسپولیس گل بزنند انگار ما گل زدیم فرقی ندارد.

مدافع پرسپولیس در پایان در مورد آینده قرمز‌پوشان گفت: بدون هیچ دلیلی مفت نیم فصل اول را از دست دادیم و فقط گفتیم درست می‌شود. در حال حاضر دیگر هیچ بهانه‌ای نداریم که برنده نباشیم و باید در بازی‌های آینده فقط به پیروزی فکر کنیم چون محکوم به این کار هستیم. امیدوارم هواداران در این شرایط به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت می‌کنند. ما در حال حاضر در پایین جدول هستیم؛ اما می‌بینید تماشاگران‌مان بیشتر از خیلی تیم‌های دیگر هستند و ما را حمایت می‌کنند. با این تاکتیک، هواداران، تیم و بازیکنان هیچ بهانه‌ای نداریم و باید پیروز شویم و موفق باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)