مردان آنتونیو کونته سال را با بردی دیرهنگام در ساردینیا به پایان بردند. آن هم با گل‌های مهاجم سابق کالیاری.

 گل ؛ بانوی پیر برد بسیار خوبی در خانه کالیاری کسب کرد و توانست در جزیره ساردینیا سه بر یک پیروز شود. اما آنها هر سه گل خود را در دقایق پایانی مسابقه زدند.

گل اول بازی را مائوریسیو پینیا در دقیقه 15 زد. مارکو سائو با خطای آرتورو ویدال در محوطه جریمه سرنگون شد و داور پس از درنگ و با تاخیر اعلام پنالتی کرد که پینیا آن را به گل تبدیل کرد.

یوونتوس تلاش کرد که بازی را به تساوی بکشاند. اخراج داویده آستوری در دقیقه 65 کار آنها را آسان‌تر کرد. کاپیتان کالیاری خطایی بی‌مورد روی سبا جووینکو انجام داد و با کارت زرد دوم اخراج شد.

داریو دل‌فابرو در دقیقه 72 بلافاصله پس از ورود به میدان روی جووینکو در محوطه جریمه خطا کرد اما ویدال نتوانست اشتباهش در دقایق ابتدایی را جبران کند و ضربه را به بالای دروازه زد.

سرانجام یووه در دقیقه 75 به گل رسید. آندره‌آ پیرلو توپ را به میرکو ووچینیچ در گوشه محوطه جریمه سپرد و ضربه او را مایکل آگاتزی دفع کرد، اما الساندرو ماتری با واکنشی سریع آن را به گل تبدیل کرد.

ماتری در دقیقه 92 گل برتری یووه را هم زد! دفع ناقص نه‌نه به ویدال برخورد کرد و توپ مقابل پای ماتری افتاد و او باز هم دروازه تیم سابقش را گشود.

در نهایت ووچینیچ در دقیقه 94 کار را تمام کرد. او سانتر زمینی جووینکو را به گل تبدیل کرد.

یووه با این برد 44 امتیازی شد و فاصله با اینتر را موقتا به 10 امتیاز افزایش داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)