عضو کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس گفت: سپردن هدایت پرسپولیس به گل محمدی کار خوبی بود و او اگر امسال نتیجه‌ نگیرد باز هم از او حمایت می‌کنیم.

 

ابراهیم آشتیانی درباره وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پر گل در جام حذفی، گفت: بازیکنان در برابر ملوان خوب کار کردند. پرسپولیس ظرفیت بهتر شدن را هم دارد. همیشه گفته‌ام که مشکل پرسپولیس نداشتن هافبک دفاعی بازیساز بود که خوشبختانه رضا حقیقی به تیم اضافه شد. حتی می گویم بهتر است که هافبک دفاعی دیگر هم جذب کنیم. متوسط دویدن بازیکنان از شش کیلومتر به حدود 9 کیلومتر رسیده بود که رقم خوبی است، اما باز هم باید بیشتر شود.

 

وی ادامه داد: بازیکنان نباید در باد پیروزی برابر ملوان بخوابند. آنها باید این بازی را فراموش کنند و به فکر آینده باشند. خود من خیلی به یحیی اعتقاد دارم و در جلسه هم خیلی از او حمایت کردم و گفتم که باید به او اختیار تام بدهیم. کریم باقری و بزیک هم تازه فوتبالشان را کنار گذاشته‌اند و راحت‌تر با بازیکنان جوش می خورند. اگر احیانا یحیی و تیم نتیجه‌ هم نگیرند، باز هم ما از او پشتیبانی می‌کنیم و حمایت خود را قطع نمی‌کنیم.

 

آشتیانی در پاسخ به این سوال که اگر تیم نتیجه‌ نگیرد و هواداران تحمل نکنند و باز فریاد اعتراض‌شان بلند شود، موضع کمیته‌ فنی چه خواهد بود؟ اظهار کرد: وقتی بازیکنان پرسپولیس را با سایر تیم ها مقایسه می‌کنم آنها را برتر می‌بینم. چند ملی‌پوش داریم و چند بازیکن هم در حد ملی هستند. اصلا فکرش را هم نمی‌کنیم که تیم نتیجه‌ نگیرد، اما اگر یک درصد چنین اتفاقی بیفتد از هواداران می‌خواهم که تحمل کنند چون تیم ظرفیت بالایی دارد.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس از نظر فنی هیچ چیز از سایرین کم ندارد و اگر خدای نکرده نتیجه‌ نگیرد، تنها به این دلیل خواهد بود که دچار غرور کاذب شده باشند. زمان مدیریت غمخوار چنین بلایی سر ما آمد. ما به پگاه هشت گل زدیم و به فجر سپاسی پنج گل، ولی در یک بازی ساده برابر پیکان باختیم. بازیکنان باید به این فکر کنند که امتیاز عقب هستند و در هر بازی بیشتر مایه بگذارند.

 

عضو کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس بار دیگر به حضور مانوئل ژوزه در این تیم اشاره و به ایسنا گفت: واقعیت این است که یک مدیرعامل برای اولین بار برای پیشکسوتان ارزش قائل شد و اجازه داد که آنها سرمربی تیم را انتخاب کنند. ما هم وقتی رزومه سه گزینه مربیگری را مطالعه کردیم متوجه شدیم که وضعیت ژوزه از دو مربی دیگر بهتر است. پس از آن که تیم دو باخت داد، گفتم که مشکل اصلی تیم نداشتن یک هافبک دفاعی است و ژوزه در چیدن بازیکنانش اشتباه می‌کند. یک بار هم پس از هفته‌ هشتم این مطالب را گفتم، اما هر دو بار گفته شد که به ژوزه فرصت دهیم.

 

وی ادامه داد: 60 سال است که در فوتبال هستم، نظرم این بود که قبل از بازی با پیکان کار ژوزه را تمام کنیم، اما گفتند تا نیم فصل صبر کنیم. معتقدم بودم که اگر ژوزه برود، بازیکنان آزاد می‌شوند. از رویانیان هم تشکر می‌کنم که حرف ما را گوش کرد و مربی را تغییر داد و پایش هم ایستاد. برابر ملوان دیدید که انگار بازیکنان آزاد شده بودند و نفس می‌کشیدند. یک بار هم زمان ما یک مربی داشتیم که دیکتاتوری می‌کرد و وقتی اعتراض می‌کردیم و فدراسیون او را عوض کرد، تیم ملی در تایلند قهرمان بازی‌های آسیایی شد.

 

آشتیانی در پایان در واکنش به حرف رویانیان مبنی بر این که سرمربی فصل بعد پرسپولیس مشخص شده است، گفت: در جریان این امر نیستم، اما اگر یحیی در پرسپولیس خوب کار کند، ما هم آرزو می‌کنیم که سرمربی فصل بعد هم خودش باشد. ان‌شاءالله یحیی در پرسپولیس می ماند. ضمن این که در وضعیت اقتصادی موجود کشور خدا را خوش نمی‌آید که پول‌ها را به یک خارجی بدهیم که ببرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)