مدافع رئال مادرید فاش کرد که از نیمکت‌نشینی کاسیاس در دیدار برابر مالاگا شوکه شده است.

  •  
  •  
  •  

سرخیو راموس که از شکست 3 بر 2 مقابل مالاگا که اختلاف این تیم را با بارسلونا به 16 امتیاز رساند، به شدت ناراحت بود، اظهار داشت: وقتی برنده نمی‌شوید، مردم نتیجه‌گیری‌های زیادی می‌کنند؛ اما باید خونسرد باشیم.

مدافع میانی رئال مادرید افزود: حقیقت این است که به صدرنشینان لیگ یا هر تیم دیگری فکر نمی‌کنیم؛ تنها باید به خودمان فکر کنیم. اکنون قهرمانی در لیگ تقریبا غیرممکن شده است اما مادرید باید جنگیدن ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی نتیجه به سود شما نیست باید هر چیزی را امتحان کنید.

راموس با بیان اینکه از تصمیم مورینیو برای نیمکت‌نشین کردن کاسیاس تعجب کرده‌، افزود: ما متعجب شدیم، ایکر کاپیتان ماست. این تصمیم ما نبود و مجبور بودیم آن را بپذیریم. این یک شوک بود. زیرا بازی نکردن ایکر غیرطبیعی است. او رهبر ما و یکی از بازکنان کلیدی تیم است.

مدافع سفیدپوشان که خود نیز در بازی مقابل من‌سیتی نیمکت‌نشینی را چشیده است، در پاسخ به اینکه آیا بین مورینیو و کاسیاس درگیری رخ داده، گفت: پس از اتفاقی که برای من افتاد نمی‌خواهم درباره اختلاف بین هیچ بازیکنی صحبت کنم.

راموس در پاسخ به اینکه آیا با مورینیو موافق است که رسیدن به قهرمانی در لیگ عملا غیرممکن است یا با فلورنتینو پرز که اعلام کرده رئال هرگز نباید تسلیم شود، تأکید کرد: از تلاش برای جنجال‌آفرینی دست بردارید. همه ما برای پیروزی اینجا هستیم. به اندازه‌ای که باید امتیاز نگرفته‌ایم و باید به دنبال دلیل عملکردمان باشیم، اما نباید روحیه و انگیزه خود را از دست بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)