هر چند مهلت نقل و انتقالات نیم فصل به پایان رسید اما برخی جابجایی ها بی سر و صدا انجام شد و برخی از آنها انجام نشد تا سر و صداهایی که از قبل درباره اش شنیده می شد به فراموشی سپرد.

گل؛ هر چند  مهلت نقل و انتقالات نیم فصل به پایان رسید اما برخی جابجایی ها بی سر و صدا انجام شد و برخی از آنها انجام نشد تا سر و صداهایی که از قبل درباره اش شنیده می شد  به فراموشی سپرده شود.

یکی از هیجان انگیزترین جابجایی هایی که قرار بود بین سه باشگاه پرسپولیس،سایپا و سپاهان انجام شود و ظاهرا توافقات اولیه هم در خصوصش انجام شده بود در نهایت عملی نشد .

طبق صحبت های اولیه سران این سه باشگاه قراربود شهاب گردان از پرسپولیس به سایپا برود،رحمان احمدی از سایپا به سپاهان کوچ کند و در نهایت پرسپولیس میلاد غریبی را از سایپا به خدمت در آورد اما غریبی و احمدی در جمع نارنجی ها باقی ماندند و فقط گردان بود که با جدایی از پرسپولیس راهی اصفهان شد تا برای سپاهان بازی کند.

هر چند حضور گردان در سپاهان هم جذابیت های خاص خود را دارد اما حضور بازیکنی  سریع و با تکنیکی مثل غریبی در پرسپولیس یا بازگشت رحمان احمدی به اصفهان هم می توانست جزو نقل و انتقال های ویژه نیم فصل باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)