خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در نیم‌فصل برای سرمربی‌گری‌ام در پرسپولیس زمزمه‌هایی مطرح شد اما به مذاکره مدیران دو باشگاه نرسید.

منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن اظهار داشت: خوشحالم که بعد از یک ماه در خدمت شما هستم. یک ماه از دست ما راحت بودید و من اکنون پاسخگوی شما هستم. نیم‌فصل دوم فشردگی خاص خودش را دارد و گل‌ها سخت رد و بدل می‌شوند.

دو تیم نفت و راه‌آهن همواره بازی فیزیکی، درگیرانه، مهیج و به دور از حاشیه‌هاست.

وی افزود: فردا با تیمی بازی داریم که در هفته‌های آخر مجموعه کاملی بوده و برعکس نفت، نتایج قابل قبولی گرفته است. ما روند منفی را طی کردیم که دلایل آن مشخص است، البته این دفعه یکی از معدود دفاعاتی است که تعطیلات لیگ به نفع ما شد و مصدومان ما به بازی برگشتند. فردا در ورزشگاه اکباتان بازی داریم که به دلیل نزدیکی تماشاگران به زمین حاشیه‌ها و فشارهایی به تیم وارد می‌شود. مقابل تیم قدرتمندی بازی داریم که یک مربی خوب و با انگیزه دارد اما می‌خواهیم روند رو به رشدمان را آغاز کنیم. امین منوچهری به دلیل سه اخطاره شدن در دیدارهای استقلال، فردا غایب است و هادی شکوری هم مصدومیتش تمام شده است.

سرمربی نفت در مورد اینکه از نقل و انتقالات نیم‌فصل راضی بوده یا نه گفت: آنهایی که به تیم نفت آمده‌اند انتخاب خود ما بوده‌اند و اگر بازیکنانی را نگرفته‌ایم یا به خاطر آن بوده که بازیکن نخواسته یا باشگاه مشکل مالی داشته است. اما نفراتی که جذب کرده‌ایم می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه معاوضه ایمان موسوی با امین منوچهری و میثم حسینی پیشنهاد شما بود یا استقلال گفت: این پیشنهاد از طرف هر دو باشگاه مطرح شد، البته تراکتورسازی هم ایمان موسوی را می‌خواست اما چون بازیکنی نداشت که به ما بدهد، این جابه‌جایی صورت نگرفت. با استقلال مذاکره کردیم و ما از آنها امین منوچهری و میثم حسینی را خواستیم و حتی گفتیم اگر حسینی را نمی‌دهند بازیکن دیگری را به ما بدهند. ما قرار بود دو بازیکن بگیریم و ایمان موسوی را به آنها بدهیم که این اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه جدایی ایمان موسوی به نفت ضربه می‌زند یا نه گفت: هر بازیکن شرایط خاص خودش را دارد، نمی‌توانیم بگوییم چون امین منوچهری از استقلال آمده به استقلال ضربه نمی‌خورد. ما بازیکنانی را جذب کردیم که تمرکزشان بیشتر بر روی تیم نفت بود.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر مذاکره با پرسپولیس برای جانشینی مانوئل ژوزه در نیم‌فصل اظهار داشت: در نیم‌فصل صحبت‌هایی مطرح شد اما پرسپولیس، ژوزه و گل‌محمدی را داشت و من هم قرارداد خاصی با تیم نفت داشتم. بنابراین هر اتفاقی که قرار بود بیافتد باید بین مدیران عامل دو باشگاه صورت می‌گرفت.

زمزمه‌هایی برای حضورم در پرسپولیس مطرح شد که کوتاه بود و به مذاکره دو مدیرعامل باشگاه نرسید.

سرمربی نفت در مورد اینکه منظورش از قرارداد خاص با نفت تهران چیست، گفت: منظورم این است که با نفت قراردادی قلبی و درونی دارم و ارتباط ما قلبی است. همان‌طور که ممکن است اکنون در این نشست با برخی از خبرنگاران ارتباط قلبی و خاص داشته باشم اما به مسائل کاری دو طرف خدشه‌ای وارد نمی‌شود. با آنهایی که ارتباط خاص دارم سؤالاتشان را با احتیاط جواب بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)