خبرگزاری پرسپولیس : مدافع چپ جدید پرسپولیس گفت: از همه دوستان می‌خواهم اول بازی‌های ما را ببینند بعد قضاوت کنند.

مارکو پروویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه سابقه این را دارم که در پرطرفدارترین تیم‌های اروپایی بازی کردم. تیم‌هایی که طرفداران بسیار زیادی داشت و تجربه لازم را در این باره دارم. انتظارات از من بالاست و امیدوارم آن را برآورده کنم.

وی افزود: در شرایطی که متأسفانه برخی از رسانه‌ها اشتباهی درباره من داشته‌اند از همه می‌خواهم اجازه بدهند برای پرسپولیس بازی کنم و بعداً درباره من قضاوت کنند تا همه چیز مشخص شود، آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم.

پروویچ خاطرنشان کرد: آمار من در سال 2011 و 2012 اشتباه اعلام شده، من به اندازه کافی در ستاره‌سرخ بازی کرده‌ام و فقط پس از حدود 7 بازی کار من و ستاره سرخ به شکایت کشید. که  برنده این دادگاه بودم. مشکلاتم هم فقط مالی بود که حق را به من دادند.

پروویچ در پایان خاطرنشان کرد: ‌در طول مدتی که به ایران آمدم از  پرسپولیس اطلاعات لازم را گرفته‌ام و شاید کارم با توجه به اینکه تازه به فوتبال ایران آمدم سخت باشد اما با کمک دوستانم در پرسپولیس خیلی زود به شرایط ایده‌آل می‌رسم و مطمئن باشید سعی می‌کنم نیم‌فصل خوبی را در ایران داشته باشم. مخصوصاً با رنگ قرمز که علاقه خاصی به آن دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)