خبرگزاری پرسپولیس : عضو کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به فاصله‌ای که تا صدر جدول داریم برای صعود در جدول لیگ برنامه‌ریزی کرده‌ایم چون با چند پیروزی پیاپی می‌توانیم به وضعیت خوبی برسیم.

مجتبی حسینی افزود: پرسپولیس دارای ابزارهای لازم برای دستیابی به موفقیت است. بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داریم و لازم است که آنها به حد بالای کارآیی خود برسند و در جای خود مورد استفاده قرار بگیرند. اعتقاد داریم بازگشت تیم به شرایط مطلوبش صد در صد خواهد بود چون نام پرسپولیس به تیم قدرت می‌دهد تا بخواهد بهترین باشد.

وی درباره همکاری خود با پرسپولیس تصریح کرد: با یحیی گل محمدی در صبا همبازی بودم. در دوره‌های مربیگری درجه B و A با هم بودیم و پس از آن در تیم‌های تربیت یزد، نساجی و صبای قم کنار او بودم. در این شرایط اعتماد و شناخت خوبی شکل گرفت که فکر می‌کنم در پرسپولیس هم مورد استفاده خواهد بود.

حسینی در پایان افزود: اینکه علی کریمی بازگشته است مثل این است که یک بازیکن گرفته‌ایم. حقیقی، کلاه‌کج و پروویچ هم که اضافه شده‌اند تا خط میانی تقویت شود. همدلی خوبی هم در تیم بوجود آمده و بازیکنان می‌خواهند تیم موفق شود. البته صنعت نفت را دست کم نمی‌گیریم اما می‌خواهیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)