هافبک رئال مادرید مذاکراتش با باشگاه برای تمدید قرارداد را آغاز کرده است.

  •  
  •  
  •  

ژابی آلونسو و رئال مادرید در حال انجام مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد هافبک تیم هستند. قرارداد فعلی ژابی 30 ژوئن 2014 به پایان خواهد رسید و دو طرف به توافق رسیدند تا نهایی کردن قرارداد را به سال 2013 موکول کنند.

مهم‌ترین موضوع در این مذاکرات این است که آلونسو تنها به دنبال افزودن یک سال دیگر به مدت قراردادش است تا بتواند تا سال 2015 در سانتیاگو برنابئو ماندنی شود. این در حالی است که باشگاه ترجیح می‌دهد پیشنهاد تمدید 2 ساله قرارداد را مطرح کند.

آلونسو در صورتی که تشخیص دهد که دیگر نمی‌تواند در مادرید بماند به دنبال تغییر باشگاهش در سال 2015 خواهد بود. یک عقیده این است که او می‌خواهد در همان باشگاهی که فوتبالش را در آن شروع کرده (رئال سوسیه‌داد) با فوتبال خداحافظی کند.

همچنین باید توجه داشت که وی به دنبال افزایش دستمزدش نیست؛ باشگاه سال گذشته دستمزد وی را از 3.5 میلیون یورو در سال به 4.5 میلیون یورو افزایش داده است.

ژابی آلونسو مشتاق است که بتواند به باشگاهش خدمت کند. وی احساس می‌کند در خانه است و قدردان باشگاه است که تلاش زیادی برای انعقاد قرارداد با وی در تابستان 2009 داشت. او به دنبال افزایش دستمزدش نیست بلکه دوست دارد تا زمانی که توانایی حضور به عنوان یک هافبک با توانایی‌های بالا در ترکیب اصلی رئال را داشته باشد، در این تیم حضور داشته باشد و به همین دلیل است که تمایل دارد قرارداد کوتاه مدتی با سفیدپوشان به امضا برساند تا در صورتی که هنوز هم آماده بود قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)