مرجع خبری پرسپولیس :  مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در نيمه دوم خوش شانس بوديم كه نتيجه را به استقلال اهواز واگذار نكرديم.

حسين عبدي پس از تساوي يك بر يك مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازي را بايد به دو قسمت تقسيم كرد. در نيمه اول بازيكنان ما از موقعيت خود استفاده نكردند و در نيمه دوم خوش شانس بودند كه بازي را نباختند.
وي افزود: در نيمه دوم با از دست دادن سازماندهي مخصوصا پس از زدن گل؛ استقلال اهواز مي‌توانست به ما ضربه بزند اما عملكرد معمارزاده راضي كننده بود و بايد ياد بگيريم كه در فوتبال 90 دقيقه بايد بجنگيم.
عبدي تاكيد كرد: نسبت به گذشته تغييراتي را در خط دفاع داريم اما فشار زيادي به جز چند دقيقه پاياني دفاع ما را اذيت نكرد. با اين حال بر اثر يك ناهماهنگي بين دفاع و دروازه 3 امتياز را از دست داديم. به نظر من دليل اين برد حرف نزدن بازيكنان با يكديگر بود چون اين موضوع بخشي از فوتبال است.
عبدي يادآور شد: در ضد حملات نيز آسيب پذير نشان داديم. همچنين در شروع هاي مجدد علي رغم فريادهاي من بي دقت عمل مي‌كرديم و فرصت‌ها را راحت به حريف داديم تا از بازي خود كه بسته بود به خوبي استفاده كند و اجازه ندهد كه ما به 3 امتياز برسيم.

مربي پرسپوليس خاطرنشان كرد: سيستم بازي به من مرتبط نمي‌شود كه حرفي بزنم. من فقط وظيفه دارم به كرانچار كمك كنم و هر چه را مي‌دانم در اختيار او بگذارم. متاسفانه كار مربيان هميشه سخت است چون پس از 90 دقيقه اگر بهترين باشيد بازي تمام شده و اگر بدترين باشيد بايد جوابگوي خيلي از مسائل باشيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)