خبرگزاری پرسپولیس : جلسه شورای معاونین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، شب گذشته به مدت دو ساعت به ریاست محمد رویانیان برگزار شد.

مدیر عامل باشگاه در این نشست که به منظور معارفه بهروز منتقمی تشکیل شده و برنامه های خود برای دو ماه آینده را ارایه کنند.

پس از این که گزارش ها و برنامه های ارائه شد. بعضی موارد مورد تشویق رویانیان قرار گرفت.

وی در ادامه خطاب به مدیران و معاونان خود گفت: هدف من از گزارش اقدامات انجام شده و ارایه برنامه های آتی این بود که اقای منتقمی در جریان دستور کارهای باشگاه قرار بگیرند تا با اشراف بیشتری که نسبت به مسایل پیدا می کنند بتوانند با سرعت بیشتر به انجام امور پرداخته و زمان از دست ندهند.

دز این نشست که معاونان فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و حقوقی حضور داشتند، مقرر شد گزارشی از فعالیت های بخش های مختلف در آینده نزدیک به هواداران ارائه شود.

در ادامه این نشست بهروز منتقمی با تشکر از محمد رویانیان در صحبتهای خود ابراز امیدواری کرد در راستای هدف گذاریهای مورد نظر مدیریت باشگاه، به پیشبرد امور کمک کنند. او با تشکر از تشکیل این جلسه، آنرا برای دستیابی به اشراف بیشتر خود نسبت به امور مفید خواند.

در پایان این نشست رویانیان حکم قائم مقامی باشگاه را تحویل بهورز منتقمی داد. مدیر عامل پرسپولیس پیش از این نیز در مجمعه درفشی فر، قائم مقام خود را به اعضای تیم پرسپولیس معرفی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)