سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن ضمن رد خبر صدور ITC هوار ملامحمد اعلام کرد هیچ توافقی بین مسئولان این باشگاه اصفهانی با باشگاه دهوک عراق و مدیر برنامه این بازیکن عراقی صورت نگرفته است.

مهر، نایب رئیس باشگاه زاخوی عراق در گفتگو با سایت IMN درحالیکه خبر از توافق و عقد قرارداد با هوار ملامحمد، هافبک عراقی پیشین تیم ذوب‌آهن داده بود که مسئولان باشگاه ذوب‌آهن هنوز ITC این بازیکن را صادر نکرده‌اند.

کامران شیرزادی در مورد این مسئله گفت: در روزهای اخیر مطالبی در خصوص پرداخت 150 هزار دلار از سوی باشگاه زاخوی عراق به ذوب‌آهن و صدور ITC این بازیکن مطرح شده است که هیچکدام صحت ندارد.

وی اضافه کرد: نمایندگان باشگاه زاخوی عراق تنها یک مرتبه با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کرده‌ ولی به توافقی نرسیدند. در این شرایط بحث‌های مطرح شده در مورد توافق این باشگاه و یا توافق باشگاه ذوب‌آهن با مدیر برنامه‌های هوار ملا محمد اصلا درست نیست زیرا تا این بازیکن عراقی ضرر و زیان باشگاه ذوب‌‎آهن را جبران نکند، مجوز بازی‌اش صادر نخواهد شد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد وضعیت مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال این باشگاه هم اظهار داشت: تومیسلاو ساویچ مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن با دریافت رضایت بصورت رسمی از این تیم جدا شد.

شیرزادی همچنین گفت: محسن پوریان‌مهر که ابتدای فصل به همراه رسول کربکندی به ذوب‌آهن آمد اما از سوی ساویچ کنار گذاشته شده بود، بار دیگر به تیم بازگشته، وظیفه‌ آماده‌سازی دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن را برعهده دارد و در بازی با صبا هم روی نیمکت تیم حضور داشت. البته فرهاد کاظمی در این خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل لیگ دوازدهم با "تومیسلاو ساویچ" مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن مذاکره کرده بودند تا این مربی وظیفه هدایت دروازه‌بان‌های پرسپولیس را برعهده بگیرد که این مسئله با مخالفت مسئولان ذوب‌آهن همراه شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)