خبرگزاری پرسپولیس : مربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار امیدوار است تیمش در مصاف حساس با داماش اشتباه‌های کمتری مرتکب شود.

مراد محمدی اظهار کرد: این مسابقه حساسیت بالایی دارد و هر دو تیم شانس پیروز شدن دارند و پیروزی پرسپولیس بستگی به این دارد که بچه‌های ما چقدر از اشتباهات حریف استفاده کنند و خودشان کمتر اشتباه کنند.

وی افزود: گوی هم در این مسابقه خیلی دخیل است که امیدوارم بخت با ما یار باشد. البته ما برای کشیده شدن به کلینچ کشتی نمی‌گیریم ولی بالاخره این مسئله هم در کشتی وجود دارد که تیم حریف هم روی آن حساب کرده است.

محمدی درباره وضعیت کشتی‌گیران پرسپولیس گفت: شرایط تیم از نظر روحی و جسمی خیلی خوب است و بچه‌ها به این باور رسیده‌اند که پیروز میدان هستند. در دو وزنی که داماشی‌ها ملی‌پوش المپیکی دارند تیم ما از دو کشتی‌گیر خوب خارجی استفاده می‌کند و در سنگین وزن هم ما کمیل قاسمی را داریم.

وی ادامه داد: عباس طحان هم می‌تواند مقابل گادیسوف پیروز شود، چون سال گذشته هم با او کشتی گرفته و کشتی به تایم سوم کشیده است و اگر از نظر روحی آماده باشد این بار امید به پیروزی خواهد داشت.

محمدی درباره نگرانی‌های مطرح شده توسط غلام محمدی (سرمربی پرسپولیس) در مورد تاثیرات حاشیه‌ای بر کشتی‌ها خاطرنشان کرد: به هر حال نتیجه کشتی باید روی تشک مشخص شود و حواشی و مشکلات داوری نباید تاثیرگذار باشد و آقای محمدی هم برای به وجود نیامدن حاشیه این مسائل را مطرح کرده و امیدواریم مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که تیمش پیروز میدان در مقابل داماش باشد و گفت: البته همه چیز به داخل تشک مربوط است و در سوی دیگر هم شاید خیلی‌ها به ثامن شانس پیروزی مقابل ماهان را بدهند اما هیچ مسئله‌ای در کشتی از قبل مشخص نیست.

مربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار در پایان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنم که بین هشت تا 10 هزار نفر به ورزشگاه بیایند و تیم ما هم حدود 40 اتوبوس برای حضور هواداران‌مان در ورزشگاه در نظر گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)