در ادامه ديدارهاي هفته بيست و يکم ليگ برتر انگليس، پنج ديدار برگزار شد که در مهمترين ديدارها، دو تيم صدرنشين منچستريونايتد و منچستر سيتي مقابل حريفان شان به پيروزي رسيدند.

منچستريونايتد که ميهمان ويگان بود، موفق شد با گل هاي خاوير ارناندز و فن پرسي، که هر کدام دو گل به ثمر رساندند، به پيروزي برسند.

منچسترسيتي هم با درخشش سابالتا، ژکو و آگوئرو، استوک را در هم کوبيد و در 7 امتيازي منچستريونايتد باقي ماند.

تاتنهام هم با پيروزي برابر ردينگ، به رتبه سوم جدول صعود کرد. البته آنها دو بازي بيشتر از رقباي همشهري، چلسي و آرسنال انجام داده اند.

آرسنال هم در زمین ساوتهمپتون با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد.

 

 فولام در هفته بيست و يکم ليگ برتر انگليس با حضور اشکان دژاگه به پيروزي رسيد.

در اين ديدار فولام در ورزشگاه هاثورن با نتيجه 2 بر يک برابر وست برومويچ آلبيون به برتري دست يافت. ديميتار برباتوف در دقيقه 39 گل نخست فولام را وارد دروازه ميزبان کرد. روملو لوکاکو که فصل جاري به شکل قرضي از چلسي به وست بروم آمده در دقيقه 49 گل تساوي را زد تا تيم ميزبان به امتيازگيري از اين ديدار اميدوار شود. گل دقيقه 58 الکساندر کاکانيکليچ، هافبک سوئدي فولام اميد ميزبان را به ياس تبديل کرد و ميهمان را به 3 امتياز اين ديدار رساند.در اين پيکار، اشکان دژاگه که چند هفته‌اي است ديمين داف، هافبک کهنه کار و ايرلندي فولام را نيمکت نشين کرده، در اين ديدار 90 دقيقه در ترکيب تيمش حضور داشت.

نتايج کامل ديدارهاي امشب:

وست برومویچ 1-2 فولام

منچسترسيتي 3-0 استوک سيتي

سوانسي 2-2 استون ويلا

تاتنهام 3-1 ردينگ

وستهم 2-1 نوريچ

ويگان 0-4 منچستريونايتد

ساوتهمپتون 1-1 آرسنال

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)