خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس فردا (جمعه) در مرحله نیمه نهایی تورنمنت مالزی در ورزشگاه MBPJ به مصاف تیم ملی مالزی می‌رود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از گروه اول، دو تیم فرنز یونایتد مالزی (میزبان این تورنمنت) و تیم ملی مالزی به این مرحله صعود کردند. از گروه دوم نیز دو تیم پرسپولیس و تیم ملی اسلواکی بالا آمدند که تیم اسلواکی بدلیل تفاضل گل بهتر که در دیدار قبل با پنج گل به برتری برابر چونبوری تایلند رسیده بود به عنوان تیم سرگروه صعود کرد.

تیم پرسپولیس فردا از ساعت 16 به وقت محلی در برابر تیم ملی مالزی به میدان می‌رود و در دومین دیدار از این مرحله تیم ملی اسلواکی برابر تیم فرنزیونایتد مالزی قرار می‌گیرد.

این تورنمنت برای مسوولان برگزاری این مسابقات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل برای برگزاری این مرحله و دیدار فینال تمهیدات ویژه‌ای را مد نظر دارند و بر اساس آن در جلسه قبل از این مسابقات، جریمه‌های سنگینی را برای تاخیر در ورود و خروج و عدم رعایت نظم و انضباط در نظر گرفته‌اند.

در همین خصوص، همچنین به قضاوت عادلانه داوران در این مرحله تاکید ویژه‌ای شده است. این دیدارها به طور زنده از شبکه های تلویزیونی مالزی پخش خواهد شد.

کارت زرد بازیکنان از ابتدای مسابقات گروهی تاکنون حذف و بازیکنان تیم‌ها با خیال آسوده‌تر به بازی خواهند پرداخت.

تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس فردا ساعت 14 هتل را به مقصد ورزشگاه MBPJ ترک می‌کند. ضمن اینکه تیم پرسپولیس روز جمعه با لباس‌های سفید و تیم ملی مالزی نیز با لباس‌های زرد به میدان می‌روند.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی پس از پایان 80 دقیقه وقت قانونی به پایان می رسد و بلافاصله، پنج پنالتی، تیم برنده را مشخص می‌کند و بعد از آن در ادامه پنالتی‌ها به صورت تک به تک و بازیکنانی که پنالتی نزده باشند، جریان می‌یابد تا تیم صعود کننده به فینال مشخص شود.

رعایت مسائل اخلاقی و انضباطی در زمین مسابقه و خارج از آن مورد تاکید واقع شد و از مسوولان تیم‌ها درخواست گردید تا در بازی‌های باقیمانده، بازیکنان با آرامش و ارائه کیفیت بالای بازی خود عملکردشان را ارائه دهند.

گفتنی است، فینال تورنمنت هشت جانبه مالزی روز یکشنبه برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)