مدیر عامل باشگاه گهر دورود با بیان اینکه این تیم برای بازی با پرسپولیس آماده است، گفت: بازیکنان گهر شرایط روحی و روانی خوبی دارند و برای به دست آوردن پیروزی مقابل پرسپولیس به تهران می‌آیند.

مهر، رضا آیت الله زاده  درباره دیدار تیم‌های گهر با پرسپولیس با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما در شرایط خوبی به سر می‌برد و بازیکنان هم انگیزه زیادی برای بازی مقابل پرسپولیس دارند. ما برای پیروزی به میدان می‌رویم چون برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگیم.

وی ادامه داد: چیزی که مربوط به مدیریت و کادر فنی بوده به خوبی انجام شده است. اینرا بازیکنان خوب می‌دانند. ما تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا تیم برای این مسابقه آماده باشد.

مدیرعامل باشگاه گهر با اشاره به آلودگی هوای تهران و امیدواری‌اش برای حل این مشکل هم یادآور شد: واقعا وضع هوا خراب است. امروز تصور می‌کردم شاید برای من اتفاقی افتاده است ولی متوجه شدم اکثر افراد ماسک زده‌اند و به سختی نفس می‌کشند. قطعا فضای بازی با فضای عادی در خیابان فرق دارد و امیدوارم فردا هوا اینچنین آلوده نباشد.

آیت الله زاده در پایان درباره پاداش 10 میلیون تومانی کمیته انضباطی به تیم گهر گفت: من هم از طریق رسانه‌ها متوجه این پاداش شدم. کار کمیته انضباطی قشنگ بود و باعث شد تا تفکر تیم‌ها عوض شود. پیش از این هر بار اسم کمیته انضباطی می‌آمد همه فکر می‌کردند جریمه در کار است ولی این کمیته نشان داد که در پی تشویق کردن تیم‌ها هم هست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)