خبرگزاری پرسپولیس : باشگاه فرنز یونایتد مالزی میزبان برگزاری تورنمنت هشت جانبه این کشور، امشب در ضیافتی ویژه از کلیه تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات طی مراسمی پذیرایی کرد.

مراسم تقدیر از تیم‌های حاضر در این تورنمنت پنجشنبه شب در فضایی دوستانه و در محوطه باز هتل با حضور کلیه اعضای تیم‌های شرکت کننده و مسوولان برگزاری این مسابقات برگزار شد.

در این مراسم بازیکنان، مربیان، سرپرستان و نمایندگان باشگاه‌ها و مسوولان برگزاری در کنار هم قرار گرفته و یک شب بیاد ماندنی را رقم زدند.

مجری برنامه پس از خوش آمدگویی گفت: باشگاه فرنز یونایتد مالزی از برگزاری این تورنمنت دو هدف عمده داشت. یکی از اهداف این باشگاه آشنایی بازیکنان جوان با فوتبال حرفه‌ای و ارائه خلاقیت‌های آنها بود و دیگر اینکه باشگاه فرنز قصد داشت در این مسیر اولین گام را بردارد. امیدواریم این تورنمنت‌ها و این مسابقات تداوم یابد و با کیفیت بهتری برگزار شود.

در ادامه برنامه، سرمربیان، سرپرستان و مدیران آکادمی‌ها از سوی مجری، دعوت به حضور شده و مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

ضیافت شام و پذیرایی، پایان بخش برنامه پنجشنبه شب باشگاه فرنز بود و به دلیل دیدارهای های فردا این مراسم تا قبل از ساعت 21 پایان یافت. ضمن اینکه ممکن است تیم‌های حذف شده در این رقابت‌ها طی یکی، دو روز آینده این کشور را ترک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)